شهادت ۵۴  فلسطینی در ۲۴ ساعت/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید

  • انتشار: ۱۸ ثور ۱۴۰۳
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 179848

وزارت صحت فلسطین از افزایش شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر از هفتم اکتبر (۱۵ میزان ۱۴۰۲) در نوار غزه خبر داد.

به نقل از خبرگزاری شهاب، وزارت صحت فلسطین ظهر امروز سه شنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته با شش مورد جنایت، ۵۴ شهروند فلسطینی را شهید و ۹۶ نفر دیگر را زخمی کرد.

با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ میزان) به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر و شمار زخمی ها به ۷۸ هزار و ۲۰۴ نفر رسید.

حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه در دویست و چهاردهمین روز از جنگ در نوار غزه ادامه دارد. همزمان با تهدیدهای مقامات صهیونیست برای حمله زمینی به شهر رفح در جنوب نوار غزه، ارتش سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی دیروز دوشنبه از آغاز روند کوچاندن ساکنان منطقه شرقی این شهر به منطقه خان یونس خبر داده بود.

این سخنگوی با انتشار ویدئویی، از ساکنان محله‌ های شرقی این شهر از جمله الشوکه، السلام الجنینه، تبه زراع و البیوک خواست تا به منطقه خان یونس بروند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه اعلام کرد که بخش فلسطینی گذرگاه رفح در مرز جنوب نوار غزه با مصر را به اشغال خود درآورده است.

جنبش حماس دیروز دوشنبه در بیانیه ای تأکید کرد که تدارک ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح بیانگر اصرار «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم بر تداوم نسل‌کُشی است.

این جنبش تأکید کرد که حمله به رفح هرگز برای ارتش رژیم صهیونیستی تفریحی نخواهد بود و مقاومت قهرمان فلسطین از جمله گردان‌های عزالدین القسام آماده دفاع از ملت، نابودی دشمن و به شکست کشاندن طرح ها و اهداف آن است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟