ترامپ: با بایدن برقراری صلح در شرق‌میانه ممکن نیست

  • انتشار: ۵ ثور ۱۴۰۳
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 178634

دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین امریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده می‌گوید که با جو بایدن، رییس جمهور کنونی این کشور صلح در شرق‌میانه به‌دست نخواهد آمد.

ترامپ این اظهارات را روز سه‌شنبه، ۲۳ اپریل هنگام حضور در دادگاه برای رسیده‌گی به پرونده موسوم به «حق‌السکوت» بیان کرده است.

وی بایدن را «بدترین» رییس جمهور در تاریخ امریکا خوانده است.

رییس جمهور سابق امریکا همچنان برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ ایالات متحده را «مایه شرمساری» به کشورش دانسته است.

ترامپ خاطرنشان کرده است: «این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفته‌گی است.»

گفتنی است که در گذشته نیز ترامپ از سیاست‌های خارجی بایدن، رقیب دموکراتش در انتخابات آینده ریاست جمهوری امریکا انتقاد کرده بود.

این در حالی است که چند روز پیش هم دونالد ترامپ در مورد حمله اسراییل بر غزه گفته بود که تل‌آویو در جنگ افکار عامه در برابر حماس شکست خورده است.

بربنیاد گزارش دهیل، رییس جمهور سابق امریکا در ۵ اپریل هشدار داده بود که اسراییل به‌شدت در حال شکست خوردن در جنگ افکار عمومی به دلیل جنگ با حماس است.

وی در آن زمان تاکید کرده بود که اسراییل باید در جنگ غزه پیروز شود و این جنگ را هرچه زودتر پایان دهد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟