کرختی و بی حسی ما در برابر انفجار هایی که در دو روز گذشته در مزار شریف و کابل روی داد، نشان میدهد که مردم، این مرگهای دلخراش را به عنوان بخشی از روند طبیعی زندگی خود پذیرفته اند و حساسیت خود نسبت به آن را از دست داده اند.
در لوی جرگه ای که پیش روست، قطعا روشن خواهد شد که کدام پلن، توسط آمریکا اجرایی خواهد شد و بدیهی است که همراهی با چنین جرگه ای، بازی در پازلی است که توسط آمریکا طراحی شده است.
وحشتناکترین حادثه در آمریکا رخ میدهد ۱۹ کودک در یک تیراندازی کشته میشوند و با وجود انبوه دوربین های مدار بسته و مجهز بودن هر فرد به موبایلهای هوشمند و دوربین دار، شما حتی یک عکس و یا ویدئو از رویداد این چنینی را نمی بینید.
جامعه ما، به فلاکت و سرنوشتی گرفتار شده است که در عصر فضا، مردم ما در زمین، نان برای خوردن ندارند، این شرایط دشوار، به خاطر عدم توانایی در جنگیدن در میدان نبرد نیست، بلکه بخاطر نبود آموزش و عدم آگاهی در درک شرایط است.
از زمان سقوط نظام جمهوریت تا حال، گروه حاکم با فرامین متعددی که بیشترینه در وضع محدودیت ها و ایجاد تکالیف جدید برای شهروندان کشور وبخصوص زنان آزاده این سرزمین تمرکز داشته، برای حقوق مردم و احقاق آن اصلا توجهی نشده است.