محاصره ۲ شفاخانه خان‌ یونس غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی

  • انتشار: ۶ حمل ۱۴۰۳
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 176128

هلال احمر فلسطین یکشنبه شب اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی ۲ شفاخانه شهر خان‌ یونس واقع در جنوب غزه را محاصره کرده است.

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی ۲ شفاخانه الامل و ناصر را تحت محاصره خود درآورده است.

هلال احمر فلسطین افزوده است که خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی به شفاخانه الامل و شفاخانه ناصر در شهر خان یونس در جنوب غزه نزدیک شدند و صدای تیراندازی شنیده شده و ارتباط این نهاد با کارمندان خود در شفاخانه الامل قطع شده است.

این در حالی است که از چند روز پیش رژیم صهیونیستی حمله جدیدی را به شفاخانه شفا شروع کرده و کشتارهای هولناکی را مرتکب شده است.

شاهدان عینی از اعدام‌های میدانی، بازداشت‌ها و کوچاندن آوارگان و دیگر اقدامات غیرانسانی علیه فلسطینی‌ها در شفاخانه شفا خبر می‌دهند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ ماه میزان برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم ماه قوس ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ قوس (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟