فواید ماساژ درمانی!

  • انتشار: ۱۷ ثور ۱۴۰۳
  • سرویس: اطلس پلاس
  • شناسه مطلب: 179740

ماساژ درمانی یکی از مهم‌ترین روش‌هایی است که به خلاص شدن از شر دردهای عضلانی پس از تصادفات یا مشکلات سلامتی کمک می‌کند، این نوع ماساژ دارای فواید زیادی برای بدن است.

به نقل از آرتی، الکساندر اسکریپچنکو، متخصص روسی ماساژ درمانی در رابطه با این موضوع گفت: روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی برای ماساژ مورد تایید بسیاری از کشورهای جهان وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ماساژ گواشای چینی، ماساژ تایلندی و ماساژ پرو اشاره کرد.

وی افزود: فواید این نوع ماساژها فقط یک افسانه نیستند، بلکه اثرات مثبتی بر سلامت بدن دارند به طور مثال، ماساژ تایلندی بر تکنیک فشار متوالی بر روی نواحی خاصی از بدن تکیه دارد، در حالی که ماساژ چینی گواشا از ابزارهایی استفاده می کند که در امتداد خطوط خاصی در بدن قرار می‌گیرند، در نتیجه تفاوت ‌روش‌ها، هر کدام از این ماساژها تاثیرات مفیدی بر روی جسم دارند.

اسکریپچنکو خاطرنشان کرد ماساژ درمانی که توسط متخصص واجد شرایط انجام می‌شود می تواند وضعیت سیستم اسکلتی عضلانی و وضعیت سیستم عصبی بدن را بهبود بخشد در واقع این روش درمانی به بهبود وضعیت اندام‌های داخلی و افزایش ایمنی کمک می‌کند.

این متخصص روسی تاکید کرد: در صورت تمایل فرد به ماساژ درمانی، مراجعه به مراکز تخصصی که شامل متخصصان واجد شرایط باشد، ضروری است زیرا ماساژ نامناسب می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در عضلات، سیستم عصبی و حتی مشکلاتی در مفاصل و استخوان‌ها شود.