تداوم حملات وحشیانه به نوار غزه/ شهادت ۲۹ نفر از شب گذشته

  • انتشار: ۳ ثور ۱۴۰۳
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 178429

حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه از صبح امروز دوشنبه و در صد و نود و نهمین روز از جنگ علیه غزه نیز همچنان ادامه دارد که براثر این حملات از شب گذشته در رفح ۲۶ نفر به شهادت رسیدند که ۱۶ نفر از آنها را کودکان و ۶ نفر را زنان تشکیل می دهند و ۱۱ نفر هم زخمی شدند.

به نقل از الجزیره، در صد و نود و نهمین روز از جنگ علیه غزه حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه همچنان ادامه دارد و غیرنظامیان از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بمباران می‌شوند. رژیم صهیونیستی مناطق مختلفی را در «المغرافه، الزرقا، اردوگاه المغازی، خان یونس، اردوگاه النصیرات و دیرالبلح» هدف قرار داد.

منابع فلسطینی به حملات اشغالگران به مناطق شرقی اردوگاه المغازی در مرکز غزه و مناطق جنوب شرقی خان یونس در جنوب غزه و همچنین شمال اردوگاه النصیرات در مرکز غزه و ورودی اردوگاه البریج و نیز منطقه «البروک» در دیرالبلح در مرکز غزه اشاره کردند.

براساس این گزارش، منطقه «الزیتون» در جنوب غزه و نیز منطقه «المواصی» در غرب شهر خان یونس از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی بمباران شدند و جنگنده های رژیم صهیونیستی در دو نوبت مناطق جنوبی شهر غزه را هدف حمله قرار دادند که بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به دو منزل در رفح ۲۶ نفر شهید شدند که ۱۶ نفر از آنها را کودک و ۶ نفر را زنان تشکیل می‌دهند.

همچنین براساس گزارش منابع فلسطینی ، ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه با حمله به گروهی از فلسطینی ها در جوار مسجد ابو سلیم در شهر دیر البلح در مرکز نوار غزه دستکم سه نفر را شهید و ۱۱ نفر دیگر را زخمی کردند.

منابع فلسطینی به بمباران و گلوله باران طبقه فوقانی شفاخانه العوده در اردوگاه النصیرات در مرکز غزه از سوی اشغالگران اشاره کردند و همچنبن اعلام کردند که قایق های جنگی رژیم صهیونیستی نیز سواحل «الزوایده و دیرالبلح» در مرکز غزه را زیر آتش گرفتند و همانند گذشته مناطق شمالی غزه نیز آماج حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

الجزایره در ادامه گزاش خود اعلام کرد که پهپادهای رژیم صهیونیستی در ادامه حملات نظامی خود به غزه، مکتبی ای را در اردوگاه البریج در مرکز غزه هدف قرار دادند و حملات توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق «المغراقه و الزهراء» در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز غزه نیز همچنان ادامه دارد.

این درحالی است که شمار شهیدان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر تاکنون به به بیش از ۳۴ هزار نفر رسیده که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند و زخمی شدگان نیز به رقم ۷۷ هزار نفر نزدیک شده است و این در حالی است که هنوز شمار زیادی از پیکرها زیرآوار هستند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟