الکوزی: تمام عملکرد های «غنی» بعد از اول جوزا دیکتاتورانه است

  • انتشار: ۲۸ جوزا ۱۳۹۸
  • سرویس: انتخاباتسیاست
  • شناسه مطلب: 64390

«ابراهیم الکوزی»، نامزد انتخابات ریاست جمهوری طی سخنانی اظهار داشت، «خیانتی که اشرف غنی طی 5 سال حکومتش در حق مردم افغانستان انجام داده، تاریخ این کشور نمونه آن را ندارد.»

الکوزی در یک نشست خبری در کابل گفت: کسی که با بی‌شرمی تمام 5 سال قبل توسط وزیر خارجه امریکا زعامت امور را بدست گرفت حالا بعد از ختم دوره حکومت خود حاضر نیست که از قدرت کنار برود.

وی ادامه کار غنی بعد از اول جوزا را غیر قانونی خوانده افزود: مقرری‌های غیر قانونی که در این روزها توسط اشرف غنی صورت می‌گیرد جز کمپاین انتخاباتی هدف دیگری در قبال ندارد.

او تمام عملکرد اشرف غنی بعد از اول جوزا را دیکتاتورانه توصیف کرده گفت: اشرف غنی خیانتی که در 5 سال حکومتش در حق مردم افغانستان کرده است تاریخ  این کشور نمونه آن را سراغ ندارد.

او همچنین افزایش ناامنی‌ها و تلفات غیرنظامیان را ناشی از بی‌کفایتی غنی در قبال سرنوشت مردم افغانستان دانست.

ابراهیم الکوزی خاطر نشان کرد: شورای نامزدان انتخابات ریاست جمهوری در حال رایزنی راه اندازی تظاهرات عمومی است و این تظاهرات در آینده نزدیک در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

این درحالی است که پیش از این، شورای نامزدان انتخابات ریاست جمهوری از راه اندازی تظاهرات عمومی به منظور کنار رفتن آقای غنی از قدرت خبر داده بودند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟