افزایش شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۳۶۰ نفر

  • انتشار: ۲۱ حمل ۱۴۰۳
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 177356

همزمان با از سرگیری مذاکرات در قاهره، تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه همچنان ادامه دارد و وزارت صحت غزه امروز (سه‌شنبه) از افزایش شمار شهدای این حملات به ۳۳ هزار و ۳۶۰ نفر خبر داد.

به نقل از «الخلیج آنلاین»، وزارت صحت غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، حملاتی را به مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۱۵۳ نفر شد و ۶۰ زخمی نیز بر جای گذاشت.

این وزارتخانه اعلام کرد: با احتساب شهدای جدید، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ماه میزان) تا به امروز به ۳۳ هزار و ۳۶۰ نفر افزایش یافته است.

وزارت صحت غزه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۷۵ هزار و ۹۹۳ نفر اعلام کرد.

پس از گذشت ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روز به روز بیشتر در بحران های داخلی و خارجی خود فرو می رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل عام، ویرانی، جنایت های جنگی، نقض قوانین بین المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال ها در محاصره است، به تسلیم وا دارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟