رسانه صهیونیستی: کنترل حماس بر غزه افزایش یافته‌ است

  • انتشار: ۲۲ حوت ۱۴۰۲
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 175065

یک رسانه رژیم صهیونیستی درباره افزایش کنترل مقاومت فلسطین بر غزه هشدار داد و خواستار تصمیم فوری برای ایجاد دولت دست‌نشانده در این منطقه شد.

پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نیوز» در گزارشی نوشت: در حالی که مقامات اسرائیلی هنوز درباره آینده غزه تصمیمی نگرفته اند، حماس در حال افزایش کنترل خود بر غزه و کمک های بشردوستانه ارسالی به این منطقه است از این رو باید در این باره، فورا تصمیم گرفته شود.

این رسانه صهیونیستی، «ماجد فرج» رئیس دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین را از گزینه های رژیم اسرائیل برای مدیریت غزه عنوان و اضافه کرد: مقامات امنیتی اسرائیل در حال بررسی حمایت از ماجد فرج برای اداره غزه هستند.

ایزرائیل نیوز، ماجد فرج را از جمله گزینه های مورد حمایت «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم اشغالگر برای مدیریت غزه معرفی کرد.

این منبع ادامه داد که ماجد فرج مسئول روابط امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با سازمان جاسوسی داخلی رژیم اشغالگر(شین بت)، سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) و دستگاه های امنیتی کشورهای عربی است.

بسیاری از مقامات و کارشناسان رژیم صهیونیستی اذعان کرده اند که «مقاومت در مقابل اشغالگری» یک تفکر است و با از بین رفتن سازمان هایی مثل حماس یا جهاد اسلامی، از بین نمی روند.

گروه های مقاومت فلسطین نیز همواره کنترل باریکه غزه توسط حکومت های دست نشانده اشغالگران را رد کرده و خروج اشغالگران از این باریکه را از شروط آتش بس اعلام کرده اند.

مذاکرات برای ایجاد آتش بس در غزه، به خاطر زیاده خواهی رژیم صهیونیستی تاکنون بی نتیجه مانده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟