مقامات محلی: بادغیس سقوط نکرده است!

  • انتشار: ۱۸ میزان ۱۳۹۴
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 10557

طی چند روز گذشته شایعاتی میان مردم بادغیس نشر و پخش شده بود، که گویا ولایت بادغیس نیز به سرنوشت ولایت قندوز قرار خواهد گرفت.پ

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از پیام آفتاب، هم‌اکنون مسئولان محلی در بادغیس از تأمین امنیت کامل در آن ولایت خبر داده می‌گویند هرگونه شایعات مبنی بر سقوط شهر قلعه نو، تبلیغات دشمان مردم افغانستان می‌باشد و امنیت در این ولایت به گونه جدی تأمین است و نیروهای امنیتی تمامی تدابیر تأمین امنیت مردم را در دست دارند.

اخیرا شایعاتی مبنی بر اینکه طالبان آمادگی حمله بالای ولایت بادغیس را می‌گیرند و احتمال دارد، که بادغیس نیز به سرنوشت قندوز دچار شود، روی روان مردم و باشندگان آن ولایت تأثیرات منفی گذاشته و اذهان عامه را مغشوش ساخته است.

«قمر الدین شکیب» معاون و سرپرست ولایت بادغیس تمام این گفته‌ها را رد نموده و می‌گوید که ولایت بادغیس در حال حاضر تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارد.

وی افزود: حضور نیروهای امنیتی در این اواخر در داخل شهر به منظور تأمین امنیت مردم می‌باشد.

از سوی هم «ولی جان سرحدی» قوماندان امنیه بادغیس نیز می‌گوید که نیروهای کمکی بیشتر از ولایت هرات به بادغیس آمده و آماده رویاروی با تمام دشمنان کشور هستند.

قوماندان امنیه بادغیس به مردم اطمینان می‌دهد، که تمام نقاط آسیب‌پذیر قلعه‌نو تحت تدابیر ویژهٔ امنیتی قرار داشته و نیروهای امنیتی با هماهنگی تمام آماده دفاع از جان و مال مردم هستند.

در همین حال «بهاوالدین قادسی» رئیس شورای ولایتی بادغیس نیز شایعات اخیر را نادرست خوانده و می‌گوید که نیروهای امنیتی در بادغیس از یک هماهنگی خوبی برخورد بوده و مردم نباید هیچ تشویشی داشته باشند.

وی از مردم خواست که باید نیروهای امنیتی خویش را در هر شرایط همکاری نمایند.

این در حالیست در یک هفته اخیر باشندگان شهر قلعهٔ نو مرکز ولایت بادغیس از افزایش ناامنی‌ها نگران هستند و این نگرانی از چندی بدین سو آرامش و خواب شهریان قلعهٔ نو را گرفته است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟