ترامپ: ۱۳ هزار از مهاجر غیرقانونی در امریکا «قاتل» اند

  • انتشار: ۱۷ میزان ۱۴۰۳
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 197235

دونالد ترامپ؛ رییس جمهور پیشین و نامزد ریاست جمهوری امریکا اعلام کرده است که ۱۳ هزار از مهاجرانی که به گونه غیرقانونی به امریکا وارد شده، «قاتل» اند.

دونالد ترامپ؛ نامزد جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری امریکا روز دو شنبه، ۱۶ میزان در یک مصاحبه گفت که ۱۳ هزار از پناهجویانی که به صورت غیرقانونی وارد امریکا شده‌اند، «قاتل» اند.

ترامپ در مصاحبه با هیوهویت، یک تحلیلگر امریکایی گفته است که در حال حاضر «شمار زیادی از ژن‌های بد» در ایالات متحده امریکا وجود دارد.

ترامپ با انتقاد از کامالا هریس؛ رقیب دموکرات‌اش گفته است که در پی «سیاست مرز باز» اداره بایدن و هریس، ۱۳ هزار «قاتل» در میان مهاجران به‌صورت غیرقانونی وارد امریکا شدند.

رییس جمهور پیشین امریکا گفت: «بسیاری از آنها بیش از یک شخص را کشتند و اکنون با خوشحالی در ایالات متحده زندگی می‌کنند. من معتقدم که یک قاتل اکنون در ژن‌های آنهاست. ما ژن‌های بد زیادی در کشور خود داریم.»

انتقاد و مجرم خطاب کردن مهاجران از سوی ستاد ترامپ، چیزی تازه‌ای نیست.

پیش از این هم ترامپ و ستاد انتخاباتی او بارها مهاجران غیرقانونی را مجرمان خطرناک توصیف کرده و خواهان اخراج آنها شده‌اند.

این حملات ترامپ علیه مهاجران در جریان کارزارهای انتخابات ریاست جمهوری امریکا بیشتر شده است.

ترامپ و ستاد انتخاباتی او از این موضوع به عنوان دلیلی برای حمله به سیاست‌های کامالا هریس، رقیب دموکرات‌اش استفاده می‌کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟