هیأت اداره طالبان عازم بروکسل می‌شود

  • انتشار: ۱ سرطان ۱۴۰۵
  • سرویس: سیاست
  • شناسه مطلب: 266931

یک منبع معتبر به رسانه‌ها تأیید کرده است که هیأتی از اداره طالبان فردا (سه‌شنبه) از ترکیه به بروکسل، پایتخت بلجیم، سفر می‌کند. گفته می‌شود این هیأت پنج‌نفره به رهبری عبدالقهار بلخی، سخنگوی وزارت امور خارجه اداره طالبان، راهی این سفر خواهد شد.

بر اساس معلومات این منبع، هدایت‌الله پکتین، معاون ریاست ارتباطات وزارت امور خارجه اداره طالبان نیز شامل اعضای این هیأت است.

جزئیات بیشتری درباره هدف و اجندای این سفر منتشر نشده است. با این حال، چنین دیدارها در حالی انجام می‌شود که اداره طالبان همچنان از سوی بسیاری از کشورها به رسمیت شناخته نشده و تلاش دارد از طریق تعاملات دیپلماتیک، جایگاه بین‌المللی خود را تقویت کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *