پزشکیان با استقبال رسمی وارد اسلام‌آباد شد

  • انتشار: ۲ سرطان ۱۴۰۵
  • سرویس: بین المللتیتر 2
  • شناسه مطلب: 267041

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران، دقایقی پیش در رأس یک هیأت رسمی وارد شهر اسلام‌آباد، پایتخت پاکستان شد و از سوی مقام‌های ارشد این کشور مورد استقبال قرار گرفت.

بر بنیاد گزارش خبرگزاری مهر، آصف علی زرداری، رئیس‌جمهور پاکستان، و شهباز شریف، نخست‌وزیر این کشور، در مراسمی رسمی از آقای پزشکیان استقبال کردند.

جزئیات بیشتر درباره اهداف این سفر و برنامه‌های دیدارهای دوجانبه دو طرف تا اکنون منتشر نشده است. انتظار می‌رود در جریان این سفر، موضوعات مرتبط با روابط دوجانبه و همکاری‌های منطقه‌ای مورد گفت‌وگو قرار گیرد.

ایران و پاکستان به‌عنوان دو کشور همسایه، همواره در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و منطقه‌ای روابط و تعاملات مستمر داشته‌اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *