ارتش پاکستان از کشته‌شدن ۱۵ نفر در عملیات‌ها خبر داد

  • انتشار: ۷ سرطان ۱۴۰۵
  • سرویس: امنیت و حوادث
  • شناسه مطلب: 267436

ارتش پاکستان اعلام کرده است که در چندین عملیات امنیتی در ایالت‌های بلوچستان و خیبرپختونخوا، ۱۵ نفر که از آنان به‌عنوان «تروریست» یاد شده، کشته شده‌اند. به گفته دفتر روابط عمومی ارتش این کشور، این افراد در نتیجه عملیات‌های مبتنی بر اطلاعات استخباراتی از میان برداشته شده‌اند.

بر اساس گزارش روز یک‌شنبه، ۲۸ جون، روزنامه دان پاکستان، روابط عمومی سرویس داخلی ارتش گفته است که هشت نفر در دو عملیات جداگانه در ایالت بلوچستان کشته شده‌اند. همچنین هفت نفر دیگر در منطقه بنو، مربوط ایالت خیبرپختونخوا، در یک عملیات مشابه جان باخته‌اند.

در گزارش آمده است که عملیات‌های یادشده در تاریخ‌های ۲۵ و ۲۶ جون در بلوچستان و نیز روز جمعه گذشته در خیبرپختونخوا انجام شده‌اند. ارتش پاکستان جزئیات بیشتری درباره هویت افراد کشته‌شده یا گروه وابسته به آنان ارائه نکرده است.

این تحولات در حالی رخ می‌دهد که شب گذشته یک اردوگاه مربوط به نیروهای «رنجر» پاکستان هدف حمله با موتر بمب‌گذاری‌شده قرار گرفت. در نتیجه آن حمله، دست‌کم سه پولیس پاکستانی کشته شدند.

ایالت‌های بلوچستان و خیبرپختونخوا در سال‌های اخیر شاهد رویدادهای مکرر امنیتی بوده‌اند و نیروهای امنیتی پاکستان به‌گونه دوامدار عملیات‌هایی را در این ساحات راه‌اندازی می‌کنند.

نظرات(۰ دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *