کار کانالسازی جاده مخابرات هرات آغاز شد
- انتشار: ۶ سرطان ۱۴۰۵
- سرویس: اجتماعی
- شناسه مطلب: 267369
شاروالی هرات اعلام کرده است که کار اعمار کانال جنوبی جاده مخابرات در گذر دوم ناحیه سوم این شهر آغاز شده و بیش از چهار میلیون افغانی از بودجه انکشافی این اداره به آن اختصاص یافته است.
به گفته مسئولان، این پروژه ۹۵۰ متر طول و ۰.۹ متر عرض دارد و قرار است در مدت سه ماه تکمیل و به بهرهبرداری سپرده شود. هزینه این طرح به طور کامل از بودجه انکشافی شاروالی هرات تمویل میشود.
خان محمد یوسفزی، سخنگوی اداره شاروالی هرات، هدف از اجرای این پروژه را مدیریت بهتر آبهای سطحی، جلوگیری از تخریب سرکها و بهبود زیربناهای شهری در این بخش از شهر عنوان کرده است.
جاده مخابرات از مسیرهای مهم شهری در هرات به شمار میرود و مسئولان شاروالی ابراز امیدواری کردهاند که با تکمیل این کانال، مشکلات ناشی از آبگرفتگی و آسیبدیدگی سرک در این ساحه کاهش یابد.
نظرات(۰ دیدگاه)