دو رویداد ترافیکی در لغمان و ننگرهار ۵ قربانی گرفت

  • انتشار: ۶ سرطان ۱۴۰۵
  • سرویس: امنیت و حوادث
  • شناسه مطلب: 267331

مسئولان اداره طالبان و منابع محلی اعلام کرده‌اند که در نتیجه دو رویداد جداگانه ترافیکی در ولایت‌های لغمان و ننگرهار، دست‌کم پنج تن جان باخته و هفت تن دیگر زخمی شده‌اند.

به گفته محمدیونس یوسف‌زی، سخن‌گوی فرماندهی امنیه اداره طالبان در لغمان، صبح امروز شنبه ۶ سرطان، یک عراده موتر در قریه «تاروو» مربوط ولسوالی علی‌شینگ از جاده منحرف و واژگون شد. در این رویداد سه تن جان باختند و دو تن دیگر زخمی شدند. زخمیان برای تداوی به شفاخانه مرکزی لغمان در شهر مهترلام انتقال یافته‌اند و وضعیت صحی آنان پایدار گزارش شده است. به گفته این مقام، بی‌احتیاطی راننده علت وقوع این حادثه بوده است.

هم‌زمان، منابع محلی در ولایت ننگرهار از وقوع یک تصادف دیگر در مسیر تورخم–جلال‌آباد خبر داده‌اند. این رویداد پیش از چاشت امروز در ساحه «دکی» ولسوالی مومنددره رخ داده که در نتیجه آن دو تن جان باخته و پنج تن دیگر زخمی شده‌اند.

تا اکنون علت دقیق این حادثه روشن نشده و مسئولان اداره طالبان در ننگرهار نیز در این مورد ابراز نظر نکرده‌اند. رویدادهای ترافیکی در شاهراه‌های کشور همه‌ساله از شهروندان قربانی می‌گیرد؛ موضوعی که نیازمند توجه جدی به وضعیت جاده‌ها، تطبیق قوانین ترافیکی و نظارت مؤثر بر رفت‌وآمد وسایط دانسته می‌شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *