شهادت ۲۵۰ لبنانی در منطقه «البقاع» طی ۹ روز گذشته + فیلم

  • انتشار: ۱۰ میزان ۱۴۰۳
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 196294

۲۵۰ نفر طی ۹ روز گذشته و از زمان حمله گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان، در منطقه «البقاع» در جنوب این کشور به شهادت رسیدند.

 به نقل از شبکه خبری المیادین، دقایقی پیش توپخانه های رژیم صهیونیستی مناطق کفرکلا، العدیسه، الخیام و الوزنی در جنوب لبنان را بمباران کردند.

برخی منابع رسانه ای هم گزارش دادند که در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک مرکز امدادی در منطقه «مشغره» واقع در بخش «البقاع» لبنان، ۸ نفر شهید شدند.

خبرگزاری رسمی لبنان نیز اعلام کرد که جنگنده های رژیم صهیونیستی به منطقه «الداودیه» واقع در جنوب لبنان حمله کرده و در نتیجه آن ۱۰ نفر شهید و ۵ نفر دیگر مجروح شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین حملاتی را به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت انجام داد، ارتش این رژیم شبکه تلویزیونی «الصراط» لبنان را نیز هدف قرار داد.

رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم میزان حملات گسترده ای را به مناطق مختلف در جنوب لبنان آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت صحت لبنان، این حملات تا این لحظه، صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

این در حالی است که حزب‌الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد، عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزهای گذشته با شلیک صدها موشک، این مواضع را موشک باران کرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟