تیم فوتبال زیر ۲۰ سال افغانستان مقابل قرقیزستان شکست خورد

  • انتشار: ۱۶ سرطان ۱۴۰۳
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 186489

تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال افغانستان مقابل قرقیزستان در رقابت‌های قهرمانی فوتبال مرکز آسیا ۴ – ۰ از قرقیزستان شکست خورد.

تیم‌های ملی فوتبال زیر ۲۰ سال افغانستان و قرقیزستان جمعه‌شب، ۱۵ سرطان در شهر جلال‌آباد قرقیزستان با هم رقابت کردند که این مسابقه با نتیجه ۴ – ۰ به نفع قرقیزستان بهپایان رسید.

پس از این شکست، محمد طاهر رؤوفی؛ سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال افغانستان در مصاحبه‌ای گفت که «این شکست تقصیر من است و از ضعف خود در مربی‌گری از تمام ملت افغانستان معذرت می‌خواهم.»

او همچنین گفت که فدراسیون فوتبال افغانستان از او خواسته بود که به عنوان سرمربی این تیم ایفای وظیفه کند.

آقای رؤوفی افزود که این شکست نباید باعث شود که بازیکنان انگیزه‌شان را از دست بدهند و بازیکنان باید مقابل تاجیکستان بازی خوبی داشته باشند.

دومین مسابقه افغانستان فردا شب ساعت ۰۸:۳۰ به وقت کابل در برابر تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال تاجیکستان برگزار می‌شود.

در رقابت‌های قهرمانی فوتبال زیر ۲۰ سال مرکز آسیا، تیم‌های افغانستان، ایران، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان حضور دارند که در دو گروپ سه تیمی با هم به رقابت می‌کنند.

تیم افغانستان در گروپ A این رقابت‌ها با تیم‌های ملی فوتبال زیر ۲۰ سال قرقیزستان و تاجیکستان هم‌گروه شده است.

از هر گروه تیم‌های صدرنشین به فاینل صعود می‌کنند، تیم‌هایی که در جایگاه دوم جدول قرار بگیرند، برای کسب مقام سوم با هم رقابت خواهند کرد و تیم‌های سوم جدول، برای به دست آوردن مقام پنجم این رقابت‌ها تلاش خواهند کرد.

این مسابقات از تاریخ ۱۵ سرطان با اشتراک شش تیم به میزبانی شهر جلال‌آباد قرقیزستان آغاز شده است و الی ۲۲ سرطان ادامه خواهد داشت.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟