مسابقات ۲۰ آوره کریکت میان تیم‌های معلولان پنج زون در کندز برگزار شد

  • انتشار: ۲۶ سرطان ۱۴۰۲
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 146182

مسوولان کریکت بورد کندز می‌گویند که برای نخستین بار مسابقات ۲۰ آوره تیم‌های کریکت معلولان در سطح پنج زون در این ولایت برگزار شده است.

مسوولان روز دوشنبه، ۲۶ سرطان، گفته‌اند که این مسابقات همه‌ساله در افغانستان برگزار می‌شود و امسال در ولایت کندز به هدف انتخاب بازیکنان برتر این رشته در سطح پنج زون برگزار شده است.

در همین حال، بازیکنان معلولی که در این مسابقات شرکت کرده‌اند از برگزاری این رقابت‌ها خرسند هستند و از مسوولان کریکت بورد می‌خواهند تا زمینه برگزاری مسابقات بیشتری داخلی میان تیم‌های معلولین را فراهم کنند.

امدادالله شنیواری، مسوول کریکت بورد کندز می‌گوید که این مسابقات به مدت شش روز در این ولایت ادامه پیدا می‌کند و هر روز دو مسابقه ۲۰ آوره میان تیم‌های زون‌های مختلف برگزار خواهد شد.

به گفته او، نخستین بازی صبح امروز میان بازیکنان تیم‌های آمو و بند امیر برگزار شد و پس از چاشت امروز، تیم‌های بست و مس عینک به مصاف هم رفتند که بند امیر آمو را از سد راهش برداشت و بست تیم مس عینک را شکست داد.

شینواری افزوده است معلولانی که در این مسابقات خوب بدرخشند به تیم ملی کرکت راه پیدا خواهند کرد.

این مسابقات از ۱۰ سال به‌ این‌سو در سطح افغانستان برگزار می‌شود که سال گذشته میزبانی این مسابقات را ولایت خوست به عهده داشت.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟