معرفی هفت رستوران رمانتیک جهان

  • انتشار: ۲ قوس ۱۳۹۹
  • سرویس: اطلس پلاس
  • شناسه مطلب: 99231

شاید شما هم جزء آن دسته افرادی باشید که دوست دارند یک شام رویایی و یا یک نوشیدنی خاطره انگیز را در کنار فردی که به او علاقه دارید در یک رستوران رمانتیک تجربه کنند.

در زندگی هر فردی تاریخ های زیادی برای جشن گرفتن وجود دارد، تاریخ تولد، سالگرد ازدواج، ولنتاین و یا هر بهانه ی دیگری برای این که عشق و احساس تان را به شخص مورد علاقه تان نشان دهید.

رمانتیک ترین رستوران های جهان
رمانتیک ترین رستوران های جهان

در این میان شاید به فکرتان برسد که برای شام و یا صرف یک نوشیدنی در وعده عصر به یک رستوران رمانتیک بروید و یک خاطره ی زیبا بسازید.

اگر به دنبال چنین مکان هایی هستید، این مقاله به شما رمانتیک ترین رستوران های جهان را معرفی می کند. البته اگر وسعتان می رسد که برای ساختن یک خاطره فراموش ناشدنی و یا یک شام رویایی به این مکان ها بروید خوش به حال تان!

رماتیک ترین رستوران ها

کشورهای زیادی در دنیا هستند که شما می توانید برای ساختن خاطره های زیبا به آنجا سفر کنید، رستوران های زیبا و رمانتیکی در سراسر جهان در شهرهای مختلف وجود دارند و حتماً
لازم نیست شما برای یک شام به کشوری دیگر سفر کنید، حتماً در کشور و شهر خودتان هم چنین رستوران هایی با سلیقه های زیبا وجود دارند.

اما رستوران هایی که در ادامه این مطلب به شما معرفی می شوند از زیباترین و رمانتیک ترین رستوران های جهان به شمار می روند.

رستوران کانون ( kanoun )

این رستوران در کوه های اطلس کشور مراکش قرار دارد. از ویژگی های خاص این رستوران، انعطاف پذیری و تنوع در ارائه و نوع خدمات شان می باشد.

رستورانی در داخل کاخ مراکشی ریچارد برانسون، که افراد می توانند برای صرف شام به قسمت تراس رفته و غذای خود را آنجا میل کنند.

رمانتیک ترین رستوران های جهان
رمانتیک ترین رستوران های جهان

اگر جزء کسانی هستید که به خورد شام زیر آسمان علاقه ای ندارید می توانید میزی در کنار منظره زیبا و خیره کننده استخر بزرگ و یا استخر کوچک رزور کنید.

منوی این رستوران تنوع غذایی زیادی دارد و شما می توانید انواع گوناگون غذا را در آنجا سفارش دهید. از جمله موارد خوشمزه و خاص این منو، بشقاب تاجین به همراه زیتون و گیاهانی است که داخل خود رستوران پرورش داده می شود.

رستوران The rock

این رستوران زیبا در زنگبار تانزانیا قرار دارد، رستورانی در بالای صخره های ناهموار و در میان آب های اقیانوس هند!

البته رستوران با خشکی فاصله زیادی ندارد و اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دریا علاقه ای ندارید باید خبر خوبی برای تان باشد.

این رستوران به دلیل جمع و جور بودن و همین طور دنج بودن، یک محل مناسب برای گردشگری و همچنین برگزاری جشن ولنتاین به شمار می رود.

شاید نیازی به گفتن نداشته باشد که قسمت اعظم منوی این رستوران به غذاهای دریایی مزین شده است.

البته کسانی که فقط برای صرف نوشیدنی به این رستوران می روند نیز می توانند از بار کوچک این مکان زیبا لذت ببرند.

در این رستوران جشن های ازدواج زیادی برگزار می شود و یک عروسی خاطره انگیز در یک مکان رمانتیک و زیبا برای تان رقم خواهد خورد.

رستوران ClosMaggiore

این رستوران رمانتیک و زیبا در کشور انگلستان و شهر لندن قرار دارد. در اینجا شما می توانید شام خود را زیر شکوفه های درختان سیب و با نورپردازی فوق العاده زیبا در یک فضای رمانتیک و دلنشین در کنار فرد مورد علاقه تان صرف کنید.

معرفی رمانتیک ترین رستوران های جهان
معرفی رمانتیک ترین رستوران های جهان

میزهای این رستوران به شکل زیبا و ماهرانه ای در کل سالن چیده شده اند، در قسمت پایین این ساختمان شما می توانید نوشیدنی های گوناگونی ببیند، چیزی در حدود ۲۵۰۰ نوع نوشیدنی در اینجا سرو می شود.

البته شکوفه هایی که از آنها صحبت شد، طبیعی نیستند و اگر از حساسیت های فصلی رنج می برید اصلاً نباید نگران باشید، این شکوفه ها با وجود زیبایی طبیعی که دارند مصنوعی هستند.

رستوران The cliff t Cap

این رستوران فوق العاده زیبا در سنت لوسیا واقع است و یکی از محبوب ترین مکان ها برای خواستگاری در جزیره به شمار می رود.

این مکان زیبا و کوچک با کف پوش چوبی شیک خود در بالای یک صخره که توسط دریا احاطه شده است قرار دارد.

شما شامی فوق العاده رمانتیک و زیبا در این رستوران خواهید داشت و از نوشیدن نوشیدنی هایی که توسط زیپ لاین سرو می شود لذت خواهید برد.

از این زیپ لاین معمولاً برای بردن حلقه های نامزدی به میز مهمان ها نیز استفاده می شود.

خلاصه که اگر می خواهید کسی را برای ازدواج سورپرایز کنید به سنت لوسیا بروید!!

رستوران Treepood dining در Soneva kiri

این رستوران فوق زیبا در کشور تایلند است. اگر امکان مسافرت به این کشور برای تان فراهم است، حتماً به این رستوران سر بزنید، غافلگیر خواهید شد.

این رستوران کوچک اما فوق العاده زیبا در بالای درخت قرار دارد. گنجایش آن تا چهار نفر است و شما توسط یک قرقره بالا و پایین می شوید.

معرفی رمانتیک ترین رستوران های جهان
معرفی رمانتیک ترین رستوران های جهان

این رستوران برای دو عدد زوج که با یکدیگر به سفر تایلند رفته اند خیلی مناسب است، البته اگر از ارتفاع نمی ترسید.

این رستوران به ارتفاع ۱۵ فوت از سطح زمین قرار دارد و غذاها و نوشیدنی ها توسط یک خدمتکار زیپ لاینری برای شما سرو می شود.

رستوران Solo per Due

این رستوران خاص و زیبا در واکون ایتالیا واقع است. یک رستوران فوق العاده شیک و صد البته خاص. چرا که فقط یک میز در این رستوران قرار دارد و شما می توانید با فرد مورد نظرتان به صورت دو نفره در این مکان حضور داشته باشید.

در این رستوران دو نفره خوراک محلی افسانه ای رزور می شود که توسط خدمتکار برای تان سرو می شود و شما می توانید با به صدا در آوردن زنگوله ی نقره ای او را نزد خود بخوانید.

رستوران ۱۸۸۶ Circa

این رستوران در چارلستون آمریکا واقع است و امنیت و آرامش خانه را به شما هدیه می دهد.

فضایی بسیار آرام و زیبا با درب های محکم ، یک شومینه روشن ، کف پوشی از چوب های صنوبر و یک بشقاب غذایی فوق العاده به همراه دسر های مخصوص رستوران که در با یادداشت های عاشقانه مزین شده اند.

رستوران های رمانتیک زیاد در سراسر جهان وجود دارند که از حوصله ی این نوشته خارج است.