عبدالله: اگر مشکلات قبلی در انتخابات پیش‌رو تکرار شود، کشور به بحران کشیده می شود

  • انتشار: ۴ سرطان ۱۳۹۸
  • سرویس: انتخاباتدسته بندی نشده
  • شناسه مطلب: 64989

داکتر عبدالله رییس اجرایی حکومت در دیدار از روند ثبت‌نام تقویتی رأی‌دهند‌گان در لیسه نادریه کابل بیان داشت: اگر مشکلات قبلی در انتخابات پیش‌رو تکرار شود، کشور به بحران خواهد رفت.

وی از مردم خواست در سه روز باقی‌مانده ثبت‌نام تقویتی، به مراکز مربوط رفته، مطمئن شوند که نام‌شان در جدول‌ها وجود دارد، زیرا جدول نام‌های رأی‌دهند‌گان نقطه اصلی در روز رأی‌دهی است.

عبدالله خاطرنشان ساخت، باید کمیسیون‌ها چگونگی ترتیب‌ نام‌ها را مطابق به حرف‌های الفبا یا روشی دیگری ترتیب کنند تا در روز انتخابات، رأی‌دهندگان با مشکل مواجه نشوند.

رییس اجرایی حکومت با انتقاد از روند آگهی‌دهی کمیسیون انتخابات در ارتباط به ثبت‌نام تقویتی رأی‌دهندگان افزود، مردم هنوز آگاهی پیدا نکرده‌اند که بدانند و در صورت اشتباه بودن نام یا ثبت نشدن نام‌شان، به مراکز رأی‌دهی بروند و نام‌های‌شان را ثبت و یا اصلاح کنند.

وی تاکید کرد: هیچ گونه مداخله از هیچ فردی متعلق به ریاست اجراییه در امور انتخابات صورت نگرفته است، اما شکایت‌هایی از مداخلات دیگران وجود دارد؛ کمیسیون‌های انتخاباتی مسئولیت بزرگی را به دوش دارند و باید مستقلانه عمل کنند تا مشکلات قبلی تکرار نشود، زیرا کشور به بحران خواهد رفت.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟