صرافی آنلاین نوبیتکس

  • انتشار: ۱۴ دلو ۱۳۹۹
  • سرویس: اطلس پلاس
  • شناسه مطلب: 105446

شاید اگر سر و کاری با ارزهای دیجیتال و بازار گرم این روزهای آن نداشته باشید واژه ی نوبیتکس برای تان ناآشنا باشد. اگر تازه وارد این بازار شده اید و یا قصد دارید در مورد آن تحقیق و کنید و قدم در آن وادی بگذارید، جای درستی آمده اید.

صرافی آنلاین نوبیتکس
صرافی آنلاین نوبیتکس

ما در این مقاله قصد داریم شما را با نوبیتکس آشنا کنیم و در ادامه به معرفی تعدادی از ارزهای دیجیتال رایج بپردازیم با اطلس پلاس همراه باشید.

نوبیتکس در حقیقت یک بستر امن و کاملاً خودی است که شما به عنوان سرمایه گذار می‌توانید بدون هیچ گونه نگرانی از تحریم ها به خرید و فروش رمزارزهای خود مشغول شوید.

یکی از خصوصیات مهم نوبیتکس این است که قابلیت سفارش گذاری با قیمت مد نظر در یک بازار رقابتی را دارا می باشد. به همین علت شما می توانید بهترین قیمت خرید و فروش رمزارزهای خود را را در نوبیتکس بیابید.

از دیگر مزایای این بازار این است که به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به شما خدمات می دهد و امکان معامله در آن همیشه وجود دارد.

نوبیتکس در واقع دارای تأییدیه معاونت فناوری ریاست جمهوری می باشد که اولین بستر دانش بنیان مبادله رمزارزها در ایران را به خود اختصاص داده است.

در حقیقت نوبیتکس یک پل ارتباطی میان ایران و حرکت اقتصاد جهانی به منظور رفع نیاز کاربران ایرانی برای مبادله بی‌ واسطه انواع دارایی‌های دیجیتال با پول رایج ایران می باشد.

هدف از روی کار آمدن نوبیتکس به وجود آوردن بازاری امن و رسمی برای ارزهای رمزنگاری‌شده داخل ایران است که فقط مانع از خروج ارز به صرافی های بین‌المللی می ‌شود، بلکه باعث منصفانه شدن قیمت‌ ها، جلوگیری از بلوکه شدن اموال ایرانیان در خارج از کشور، افزایش نقد شوندگی و آخر گسترش کاربرد فناوری زنجیره بلوک در ایران می شود.

اولویت اولی که نوبیتکس به آن می اندیشد یجاد یک جایگاه و بستر امن برای مبادلات و حفظ دارایی‌های مشتریان خودش است.

صرافی آنلاین نوبیتکس
صرافی آنلاین نوبیتکس

به همین علت در تشکیل هسته ‌ی اولیه تیم توسعه خود از برنامه ‌نویسانی که سابقه‌ی فعالیت در حوزه‌ی امنیت سایبری دارند استفاده شده است و برای امنیت آن نیز تدابیر بسیار عالی اندیشه شده است.

چیزی که واضح است این که، انتخاب یک ارز دیجیتال مناسب برای افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند کار فوق العاده مشکلی است. زیرا همان طور که می دانید تعداد ارزهای دیجیتال در حال افزایش است و همچنان شاهد ارائه انواع جدید آن هستیم.

به همین دلیل ممکن است تشخیص این که کدام ارز دیجیتال را انتخاب کنید تا بتواند آینده ای روشن در پی داشته باشد کمی مشکل به نظر می رسد، اما خب کار غیر ممکنی هم نیست.

نکات مهم در انتخاب رمزارز

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در این زمینه باید به آن توجه کنید این است که اطلاعات کاملی در خصوص آن به دست آورید.

انتخاب هر کدام از ارزهای دیجیتال می‌تواند برای شما مناسب باشد اما در نهایت شما باید باتوجه‌به هدفتان یک ارز مناسب انتخاب کنید.

از دیگر مواردی که در این رابطه می توان انجام داد، انجام تحقیقات کامل در مورد بازار خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات قیمت، ماهیت ارز دیجیتال و موارد مشابه است تا بتوانید به وسیله آن گزینه صحیح را انتخاب کنید.

صرافی آنلاین نوبیتکس
صرافی آنلاین نوبیتکس

نکته مهم دیگر که برای سرمایه‌گذاری در انواع ارزهای دیجیتال باید به یاد داشته باشید این مورد است که هدفتان از سرمایه‌گذاری مشخص باشد و باتوجه ‌به زمان، بودجه و دیگر موارد مهم ارز دیجیتال خود را انتخاب کنید. شاید مهم ترین و اصلی ترین نکته برای سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال همین است.

با این وجود بعد از انجام تحقیقات روی انواع ارزهای دیجیتال، انتخاب تان را انجام دهید. در ادامه به معرفی چند ارز دیجیتالی که این روزها طرفداران زیادی دارد پرداخته شده است که هر کدام شان می‌تواند انتخاب‌ مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشد.

ارز دیجیتال بیت کوین

این رمزارز که به پادشاه ارزهای دیجیتال هم معروف است، می تواند بهترین سرمایه گذاری برای شما باشد. این ارز دیجیتال مدت‌ زیادی است که به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌ شود.

در حال ‌حاضر این ارز یکی از گران‌قیمت‌ترین ارزهای دیجیتال است که بسیار محبوب و رایج شده است. بیت کوین یکی از ارزهایی است که شما به راحتی می توانید همیشه روی آن حساب باز کنید! این ارز تاکنون سرگذشت روشنی داشته و آینده هم می‌تواند همچنان برای بیت کوین روشن باشد.

ترون

یکی دیگر از انتخاب های سرمایه گذاران در این بازار، ترون است. این ارز دیجیتال درحال‌حاضر در میان گزینه‌های محبوب است که مدت زیادی نمی گذرد که مورد توجه افراد بسیاری قرارگرفته است.

صرافی آنلاین نوبیتکس
صرافی آنلاین نوبیتکس

ترون قیمت بسیار کمتری نسبت به بیت کوین دارد. ازاین‌رو درصورتی‌که قصد انتخاب یک ارز نه‌چندان گران را دارید، این گزینه می‌تواند انتخاب خوبی باشد. بسیاری از افراد درباره آینده فوق ‌العاده و روشن ترون صحبت می‌کنند.

اما خب همان طور که می دانید هیچ‌ چیز در بازار ارزهای دیجیتال قطعی نیست. به همین دلیل برای خرید این ارز دیجیتال باید تحقیقات بسیار بیشتری انجام دهید و به توصیه‌های افرادی نه چندان وارد گوش نکنید.

ارز دیجیتال تتر

این ارز دیجیتالی هم مانند دیگر ارزها، باکم و زیادشدن میزان عرضه و تقاضا، نوسانات قیمت زیادی را پشت سر می گذارد. اما نوسان در تتر بسیار کمتر از ارزهای دیگر است.

در حقیقت تتر همیشه با دلار برابری می کند و قیمتش با دلار یکی است. به همین دلیل درحال‌حاضر این ارز دیجیتال در ایران محبوبیت زیادی دارید.

چرا که کسانی که قصد سرمایه‌ گذاری در دلار را دارند، اقدام به خرید تتر می‌کنند. این ویژگی تتر آن را از دیگر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم، بیت کوین کش، ریپل و موارد دیگر متمایز کرده و همین مسئله باعث محبوبیت آن شده است.

می‌توان تتر را دلار دیجیتالی نامید که همیشه معادل یک دلار آمریکا است. به همین دلیل بهترین انتخاب برای کسانی است که قصد دارند با دلار سرمایه‌گذاری کنند و دلار مجازی داشته باشند.

ارز وای فای

این روزها، ارز YFI توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. دلیل اینکه این ارز دیجیتال درحال‌حاضر بسیار محبوب شده، این است که قیمت بالایی دارد و این قیمت بالا را در مدت ‌زمان بسیار کمی کسب کرده است.

ارز وای فای در جولای ۲۰۲۰ وارد بازار شد و در سپتامبر ۲۰۲۰ یعنی دوماه و چند روز بالاترین قیمت یعنی ۴۳ هزار دلار را تجربه کرد.

از مهم‌ترین نکاتی که در نهایت موجب افزایش تقاضا برای ارز وای فای شده، میزان محدود عرضه آن است. به‌طورکلی دو ماه بعد از عرضه وای فای شاهد خرید و فروش این ارز باقیمت ۴۰ هزار دلار بودیم!

از آنجا که وای فای جدیدا وارد این بازار شده است، پس تحقیقات بیشتری را می طلبد.

.