رونمایی از اپل واچ سری ۹+تصویر

  • انتشار: ۲۲ سنبله ۱۴۰۲
  • سرویس: فناوری اطلاعات
  • شناسه مطلب: 152852

اپل روز سه شنبه در رویداد سالانه خود، جدیدترین مدل ساعت هوشمند خود را که اپل واچ سری ۹ است، رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، این ساعت هوشمند، بازطراحی داخلی شده و مجهز به تراشه اس ۹ اپل است که ظاهرا زمان پردازش را سریعتر کرده و عمر باتری ۱۸ ساعته دارد. موتور نورال جدید قدرتمند این ساعت هم، دستیار صوتی سیری را سریعتر و دقیقتر می کرده و امکان دسترسی به اطلاعات سلامتی با استفاده از سیری را فراهم می کند.

قابلیت جدید دسترسی سیری به اطلاعات سلامتی، امسال ابتدا به زبانهای چینی و انگلیسی عرضه خواهد شد و به کاربران امکان می دهد اطلاعات خواب، وزن و سایر شاخصهای سلامتی خود را ثبت کنند.

سری ۹ همچنین ویژگی جدیدی به نام «دبل تپ» دارد که یک حرکت فیزیکی دست است و به شما امکان می‌دهد بدون تماس با ساعت، به تماس‌ها پاسخ دهید، در میان ویجت‌ها حرکت کنید، موسیقی را پخش و متوقف کنید یا زنگ هشدار را خاموش کنید. این حرکت اشاره  که در آن، کاربر دو بار انگشت اشاره و شست خود را به هم می زند، ماه آینده در دسترس خواهد بود و فقط در ساعتهای هوشمند سری ۹ در وجود دارد.

قیمت مدل اپل واچ اس ئی، ۲۴۹ دلار و اپل واچ سری ۹، ۳۹۹ دلار است. هر دو ساعت از امروز برای پیش سفارش، موجود هستند.

ساعت جدید همچنین همچنین یک نوار پهن جدید دارد که امکان ادغام بهتر با هوم پاد اپل را فراهم می کند و اپل رنگ صورتی جدید را معرفی کرد.

روشنایی ۲۰۰۰ نیت صفحه نمایش اپل واچ سری ۹، دو برابر روشنایی سری ۸ است.

در معرفی این ساعت در مقر کوپرتینوی اپل، بر مزایای ایمنی و سلامتی آن تاکید شد. این شرکت بر پایداری تاکید کرد و توضیحاتی زیادی درباره این که چطور خود و محصولاتش تا سال ۲۰۳۰ کربن خنثی خواهند بود، داد.

برای این منظور، اپل واچ سری ۹، نخستین محصول کاملا عاری از کربن اپل است.

کل تولید اپل واچ با برق ۱۰۰ درصد پاک، انجام شده است و بسته بندی بازطراحی شده سری ۹ که کوچکتر و مبتنی بر فیبر است، به این شرکت امکان می دهد دستگاههای بیشتری را عرضه کند. این شرکت همچنین متعهد شد محصولات بیشتری را به جای این که از طریق هوا ارسال کند، از طریق آب ارسال کند و استفاده از چرم را در بند ساعتهای خود حذف کرده است.

گرانترین ساعت اپل ارتقا یافت

در همین رویداد، اپل، ساعت اپل واچ اولترا ۲ را معرفی کرد که روشنترین صفحه نمایش این شرکت را داشته و یک حالت شب دارد که می تواند در تاریکی با استفاده از حسگرهای نور محیط، به صورت خودکار، فعال شود.

اپل واچ اولترا ۲ قیمت ۷۹۹ دلاری داشته و برای پیش سفارش از امروز، موجود است.

بر اساس گزارش یاهو فاینانس، با وجود هیاهوی زیاد، ساعتهای هوشمند همچنان بخش نسبتا کوچکی از کسب و کار اپل به شمار می آیند و رقیبانشان شامل محصولات پوشیدنی تولید فیت بیت، سامسونگ، گارمین و هواوی هستند

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟