دیدار تیم‌های فوتبال منچستر یونایتد و تاتنهام با نتیجه مساوی پایان یافت

  • انتشار: ۲۴ جدی ۱۴۰۲
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 168586

در دومین شب از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر انگلستان، تیم فوتبال منچستر یونایتد میزبان تاتنهام بود که این دیدار با نتیجه مساوی دو بر دو پایان یافت.

دیدار دو تیم یک‌شنبه‌شب، ۱۴ جنوری در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد.

شاطین سرخ توسط راسموس هوجلوند در دقیقه سوم این دیدار به گول دست یافتند، اما ریچارلیسون در دقیقه ۱۹ گول خورده را جبران کرد و نتیجه بازی یک بر یک مساوی شد.

در ادامه، در حالی که وقت‌های قانونی نیمه اول دیدار در حال پایان یافتن بود، مارکوس راشفورد دوباره منچستر یونایتد را پیش انداخت و این نیمه با نتیجه دو بر یک به نفع شاگردان تن هاگ پایان یافت.

در نیمه دوم بازی تاتنهام آغاز خوبی داشت و رودریگو بنتانکور در نخستین دقیقه این نیمه گول تساوی را برای این تیم به ثمر رساند و نتیجه بازی دو بر دو مساوی شد.

با این تساوی تیم فوتبال منچستر یونایتد با ۳۲ امتیاز و یک بازی ‌بیشتر نسبت به برایتون در جایگاه هفتم باقی می‌ماند و تاتنهام نیز با ۴۰ امیتاز و یک بازی بیشتر نسبت به ویست‌هام، جایگاه‌اش را در رده پنجم جدول لیگ برتر انگلستان حفظ می‌کند.

این دیدار در حالی با نتیجه مساوی پایان یافت که در پنج دیدار دو تیم یک سه پیروزی سهم منچستر یونایتد و یک پیروزی نیز سهم تیم تاتنهام بوده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟