دعوت از ستاره پاری‌سن ژرمن به ضیافت شام در کاخ الیزه فرانسه

  • انتشار: ۸ حوت ۱۴۰۲
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 173643

رسانه‌های فرانسه از برپایی ضیافت شامی در کاخ الیزه به میزبانی امانوئل ماکرون خبر دادند که در آن کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، ناصر الخلیفی، رئیس این باشگاه متمول پاریسی و امیر قطر حضور خواهند داشت.

به نقل از یورونیوز، این میهمانی که به بهانه استقبال از شیخ تمیم بن حمد آل‌ ثانی، امیر قطر تدارک دیده شده است قرار است امروز سه‌شنبه شب در الیزه برگزار شود.

سفر امیر قطر به فرانسه در چارچوب تلاش‌ها و گفتگوهای جاری برای یافتن راهی به منظور برقراری آتش‌بس در غزه و فراهم کردن امکان بازگشت باقی‌ مانده گروگان‌های تحت اسارت حماس صورت می‌‌گیرد.

قطر از جمله بازیگران اصلی مذاکرات در خصوص آتش‌بس در غزه است و پاریس امیدوار است که فرایند گفتگوها که به همراه دو میانجی دیگر یعنی مصر و ایالات متحده آغاز شده سرانجام به آزادی همه گروگان‌ها از سه گروگان فرانسوی منجر شود.

این نخستین حضور امباپه در یک ضیافت شام تدارک دیده شده در الیزه محسوب نمی‌شود؛ کیلیان امباپه پیش‌تر در سال ۲۰۱۸ نیز چند روز پس از برگزیده شده جرج وه‌آ، ستاره سابق پاری‌سن‌ ژرمن و آث میلان به ریاست جمهوری کشور لیبریا به همراه او در ضیافت شام امانوئل ماکرون در کاخ ریاست جمهوری فرانسه شرکت کرده بود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟