حذف رونالدو از فهرست بهترین بازیکنان جهان در سال ۲۰۲۳

  • انتشار: ۲ جدی ۱۴۰۲
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 165496

کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی تیم النصر عربستان، از فهرست ۱۰۰ بازیکن برتر جهان در سال ۲۰۲۳ که وبسایت معتبر «چهار چهار دو» منتشر می‌کند حذف شده است.

این اقدام «چهار چهار دو» در حالی است که رونالدو در این مدت ۵۱ گل برای باشگاه النصرو تیم ملی پرتغال به ثمر رسانده است.

در تهیه این فهرست، عملکرد بازیکنان طی ۱۲ ماه گذشته بر اساس نظر خبرنگاران این وب‌سایت مورد ارزیابی قرار گرفته است.

در رتبه دهم این فهرست، وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی رئال مادرید قرار دارد. او که در ابتدای حضورش در مادرید دوران سختی را پشت سر گذاشت، اکنون به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شده است.

آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی آتلتیکو مادرید، در رتبه نهم قرار گرفته است. پس از او، محمد صلاح مصری لیورپول در رتبه هشتم و برناردو سیلوا پرتغالی ستاره منچستر سیتی در رتبه هفتم هستند.

لیونل مسی، اسطوره فوتبال آرژانتین، پس از عملکرد خوبی که در نیمه اول سال با پی‌اس‌جی و اینتر میامی داشت، در رتبه ششم قرار گرفت.

رودری اسپانیایی، ستاره منچستر سیتی، در رتبه پنجم ایستاد. پس از او کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پی اس جی در رتبه چهارم قرار دارد. هری کین انگلیسی بایرن مونیخ و جود بلینگهام هموطن او در رئال مادرید به ترتیب سوم و دوم شدند.

در نهایت، ارلینگ هالاند مهاجم نروژی منچستر سیتی که فصل گذشته از بروسیا دورتموند به این تیم پیوست، در صدر فهرست قرار گرفت. او با عملکرد درخشان خود توانسته توجه همگان را به خود جلب کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟