جام ملت‌های آسیا؛ تساوی تیم‌های کوریا و مالزیا با نتیجه ۳-۳

  • انتشار: ۵ دلو ۱۴۰۲
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 170100

مسابقات دو تیم کوریای جنوبی و مالزیا با نتیجه ۳-۳ خاتمه پیدا کرد.

به نقل از «ورزش سه»، در دور سوم و پایانی مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، در گروه E تیم ملی فوتبال کوریای جنوبی به مصاف مالزیا رفت که این بازی زیبا با نتیجه پرگل ۳ بر ۳ به پایان رسید.

این در حالی بود که کوریای ۲ بر ۱ عقب افتاد و خیلی‌ها معتقد بودند آنها قصد دارند با باخت عمدی به مالزیا، در گروه خود دوم یا سوم شده و از مصاف با جاپان در مرحله حذفی اجتناب کنند اما شاگردان کلینزمن با یک کام بک تا دقیقه آخر از رقیب پیش بودند که در دقیقه ۹۰+۱۵ مالزیا گل تساوی را زد.

در این گروه بحرین با ۵ امتیاز صدرنشین شد و کوریای جنوبی و اردن با ۵ و ۴ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دقیقه ۸ سونگ فرصت داشت در یک ضدحمله از روی اشتباه فاحش مدافعان مالزیا، دروازه این تیم را باز کند، اما این موقعیت هیچ ثمره‌ای نداشت. در دقیقه ۱۷ توپ ارسالی از کرنر در سمت راست زمین روی دروازه مالزیا با ضربه جئونگ همراه شد که سنگربان مالزیا توپ را از روی خط بازگرداند اما به نظر می‌رسید توپ از خط رد شده و پس از بررسی با VAR گل تایید شد. در دقیقه ۵۱ کار زیبای بازیکنان مالزیا توپ را به فیصل رساند و مهاجم مالزیا پس از یک سر توپ زیبا، گلی تاریخی وارد دروازه کوریا کرد.

در دقیقه ۶۰ عارف از روی نقطه پنالتی بر خلاف جهت گلر کوریایی توپ را شلیک کرد تا دروازه کوریا باز شود. در دقیقه ۸۲ لی کانگ از روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی گل تساوی کوریای جنوبی را به ثمر رساند. در نهایت سون هیونگ مین در دقیقه ۴+۹۰ از روی نقطه پنالتی گل سوم کوریا را زد. در دقیقه ۱۵+۹۰ مورالس گل سوم را به ثمر رساند و بازی با تساوی به پایان رسید.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟