ترامپ: پرسش‌های مناظره را به هریس داده بودند

  • انتشار: ۲۴ سنبله ۱۴۰۳
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 194125

در پی مناظره اخیر دونالد ترامپ؛ رییس جمهور سابق امریکا و نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور با کامالا هریس؛ رقیب دموکراتش، ترامپ مدعی شده که پرسش‌ها قبل از برگزاری مناظره به دسترس کامالا هریس قرار گرفته بود.

ترامپ روز جمعه، ۱۳ سپتامبر در گردهمایی تبلیغاتی خود در شهر لاس وگاس در ایالت نوادا، گفت که هریس حین مناظره گوشی مخصوصی در گوشش داشته است و با مشاورانش در خارج از محل مناظره در ارتباط بوده است.

اوهمچنین درباره مصاحبه اخیر هریس گفت: «هریس مصاحبه افتضاحی داشت. او حرف زدن بلد نیست. نمی‌تواند حرف زند. شاید هم وقتی جواب سوال‌ها را نگرفته باشد، نمی‌تواند حرف بزند».

ترامپ درباره عملکرد رقیبش در مناظره اخیر گفت: «شنیدم که سوال‌ها را به او داده بودند و همچنین شنیده‌ام که او وسیله‌ای در گوشش داشته است، وسیله‌ای کوچک که از طریق آن به او می‌گفتند چه بگوید».

او با بی ربط خواندن جواب‌های هریس در جریان مناظره گفت که او فقط پشت سر هم حرف زد و حرف زد و اصلاً نمی‌دانست درباره چه حرف می‌زند. ترامپ گفت که هریس او را یا «جو [بایدن] خواب آلود» انداخته است.

دونالد ترامپ و کامالا هریس سه شنبه شب گذشته برای اولین بار در صحنه مناظره ریاست جمهوری در فیلادلفیا با یکدیگر روبرو شدند و طی ۹۰ دقیقه مناظره، کارکردها و برنامه‌های یکدیگر را زیر سوال بردند. خروج نیروهای امریکایی یکی موضوعات مورد بحث بود که اگرچه ترامپ آن را نتیجه بی‌کفایتی دولت بایدن با معاونیت هریس، خواند؛ اما کامالا هریس گفت که توافق با یک گروه تروریستی در دولت ترامپ امضا شده بود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟