نماینده روسیه : جامعه جهانی به اعمال فشار بر آمریکا و اسرائیل ادامه بدهد

  • انتشار: ۱ جوزا ۱۴۰۳
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 181805

روسیه در واکنش به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه که با حمایت غرب خصوصا آمریکا انجام می‌شود، خواستار اعمال فشار بین‌المللی بر ایالات متحده و اسرائیل شد.

به نقل از تاس، واسیلی نبنزیا سفیر و نماینده دائم روسیه در سازمان ملل دوشنبه شب در شورای امنیت گفت: در چنین شرایطی، جامعه بین‌المللی باید به اعمال فشار بر آمریکا و اسرائیل ادامه بدهد.

وی افزود: ما شاهدیم که سران اسرائیل قصد دارند به عملیات نظامی حتی در شرایطی که دستیابی به همه اهداف اعلامی بیش از پیش غیرممکن به نظر می‌رسد، ادامه دهند.

نبنزیا تاکید کرد: متاسفانه، این کله‌شقی جان گروگان‌ها (اسرا) اسرائیلی را تهدید کرده و هر روز احتمال بازگشت آنها به خانواده‌هایشان را کاهش می‌دهد.

نماینده روسیه در سازمان ملل با اشاره به بسته ۲۶ میلیارد دالری کمک‌های آمریکا به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: اسرائیل موشک‌ها و بمب‌های جدید برای نابودی زندگی فلسطینی‌ها دریافت می‌کند. در واقع، این همان چیزی است که گفته می‌شود آمریکا به صلح در خاورمیانه اهمیت می‌دهد.

رژیم صهیونیستی طی ماه‌های گذشته، کشتار گسترده‌ای را در غزه به راه‌ انداخته و ضمن بستن تمام گذرگاه‌ها و جلوگیری از ورود کمک‌های امدادی، این منطقه را به یک ویرانه تبدیل کرده است.

وزارت صحت غزه دوشنبه اعلام کرد که از روز هفتم اکتبر (۱۵ میزان) تاکنون ۳۵ هزار و ۵۶۲ فلسطینی به شهادت رسیده و ۷۹ هزار و ۶۵۲ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟