فلسطین: مسئولیت اجرای قطعنامه شورای امنیت با اسرائیل است

  • انتشار: ۲۲ جوزا ۱۴۰۳
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 184476

نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست شورای امنیت درباره تصویب پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه، گفت: اکنون مسئولیت اجرای این قطعنامه با طرف اسرائیلی است.

به گزارش از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، ریاض منصور افزود: ما نمی‌خواهیم حتی یک وجب از خاک نوار غزه تحت کنترل نیروهای اسرائیلی باشد.

نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد، گفت: ما مشتاقانه منتظر اجرای قطعنامه آتش بس شورای امنیت در نوار غزه هستیم و طرف فلسطینی آماده اجرای این قطعنامه است.

وی با بیان اینکه ما از برادران خود در الجزایر سپاسگزاریم که با آنها همکاری نزدیکی داشتیم تا بر پیش نویس قطعنامه تأثیر بگذاریم تا به اهداف حقوق ملی مردم فلسطین نزدیکتر شود، اضافه کرد: ما همچنین از تلاش‌های میانجی‌ها به ویژه مصر و قطر تشکر می‌کنیم.

منصور همچنین، گفت: ما به دنبال دستیابی به عدالت و پاسخگو کردن عاملان جنایات غزه خواهیم بود که آخرین مورد آن اتفاقی است که در اردوگاه النصیرات افتاد.

در همین رابطه تشکیلات خودگردان فلسطین نیز در بیانیه‌ای از تصویب پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا به شورای امنیت در مورد آتش‌بس و مبادله اسرا استقبال کرد و گفت که ما از هر طرحی که به توقف فوری جنگ در غزه و حفظ وحدت و یکپارچگی اراضی فلسطینی منجر شود، استقبال می‌کنیم.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟