شکایت شهروندان از افزایش سه برابری پول صرفیه برق‌ در کابل

  • انتشار: ۲۲ جوزا ۱۴۰۲
  • سرویس: اقتصاد
  • شناسه مطلب: 142328

شماری از باشندگان کابل می‌گویند که از چندی به اینسو پول صرفیه برق‌شان تا سه برابر افزایش یافته است.

ب نقل از طلوع نیوز، آنان می‌گویند با آن‌که از انرژی برق کم‌تر کار می‌گیرند، اما با آن هم پول صرفیه در مقایسه با کار‌گیری‌شان از برق، بیش‌تر می‌آید.

اقبال یکی از د‌ها باشنده کابل است و از سه برابر شدن پول صرفیه برق خانه‌اش شکایت کرده و می گوید: «حالا ما مصرف را هم کم کرده‌ایم بل سه برابر آمده است مثلا نهایت بل که برای ما می‌امد ۶۰۰ افغانی حالا برای ما آمده ۲۷۰۰ افغانی بل برق ما موجود است.»

رفیع، باشنده کابل، گفت: «بل برق که می‌آمد یک دوره دو ماهه بود فعلا بل برق ما که آمده ۱۰ هزار افغانی آمده.»

حارث، باشنده دیگر کابل، گفت: «یک وقت بود چهار الی پنج ماه ۱۰۰۰ می‌شد حالا در یک ماه ۲۰۰۰ می‌آید.»

از سویی هم، ریاست برشنا در کابل در هنگام گشایش یک مرکز خدمات مشتریان می‌گوید این شکایت‌ها به آنان رسیده و تلاش می‌شود به آن رسیدگی شود.

حکمت الله آخندزاده، رییس شرکت برشنا گفت: «گاه گاهی برای ما این شکایت‌ها آمده است اما نوعیت شکایت‌ها که است متفاوت است و لین‌های که است مشکلات موجود است که در برق یکی یک دیگر لین وصل کرده است.»

به گفته رییس شرکت برشنا، مرکز خدمات مشتریان این شرکت به هزینه ۳.۵ میلیون افغانی برای ایجاد سهولت به شهروندان در کابل ایجاد شده است.

رییس شرکت برشنا، گفت: «۳ونیم میلیون مصرف این مکان پرداخت شده است برای مشتریان گنجایش این مکان در عین وقت ۱۰۰ مشتری است.»

ریاست شرکت برشنا همچنان از انتقال لابراتوار این ریاست از دهمزنگ کابل به داخل ریاست برشنا کابل برای چک میتر‌ها شهروندان خبرمی‌دهد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟