شهادت ۷ فلسطینی در کرانه باختری

  • انتشار: ۱ جوزا ۱۴۰۳
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 181840

منابع خبری از یورش صهیونیست‌ها به شهر جنین در کرانه باختری و شهادت ۷ فلسطینی خبر دادند.

به نقل از رسانه های عرب زبان، ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه با یورش به شهر جنین در کرانه باختری، هفت شهروند فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساند.

بر اساس اعلام وزارت صحت فلسطین، در این یورش ۱۰ شهروند فلسطینی هم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند که وضعیت سه نفر از آنها وخیم است.

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی همچنین امروز به مناطق مختلفی در کرانه‌باختری یورش بردند.

این در حالی است که مبارزان فلسطینی در جریان درگیری با اشغالگران، یک بولدوزر رژیم صهیونیستی را در شهر طوباس واقع در شمال شرق کرانه‌باختری منفجر کردند.

اشغالگران به منطقه سنجل در شمال شهر رام‌الله نیز یورش برده و تعدادی از فلسطینی‌ها را بازداشت کردند.

برخی رسانه‌ها تصاویری منتشر کردند که نشان می‌دهد اشغالگران در جریان این یورش، تعدادی از منازل فلسطینی را تخریب کردند.

همزمان با جنگ ویرانگر ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که تاکنون ده‌ها هزار شهید و مجروح بر جای گذاشته است، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش‌های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند و کرانه باختری شاهد موجی از تنش‌ها و درگیری‌های میدانی بین فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم اشغالگر و یورش به محله‌ها و بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها است.

این خبر در حالی منتشر می شود که وزارت صحت نوار غزه روز دوشنبه همزمان با دوصد و بیست و هفتمین روز جنگ رژیم صهیونیستی علیه این منطقه، از افزایش شمار شهدا به ۳۵ هزار و ۵۶۲ نفر خبر داد.

وزارت صحت نوار غزههمچنین شمار آخرین آمار زخمی‌ها را نیز ۷۹ هزار و ۶۵۲ نفر اعلام کرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟