سگ انگلیسی، پاچه هزاره را رها کن

  • انتشار: ۴ ثور ۱۳۹۹
  • سرویس: دیدگاه
  • شناسه مطلب: 84272

اکثر آگاهان می دانند که تلویزیون طلوع، از همان اول برای دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی، در افغانستان ایجاد گردیده بود.

منابع مالی این تلویزیون خصوصی که ۹۰% از خارج کشور تامین می شود، سالهاست که بر طبل اختلافات قومی و مدهبی در افغانستان می کوبد. چون به دستور تمویل کنندگانش باید بکوبد.این را همه می دانیم که قاعدتا تمویل کننده، تعیین کننده نیز هست.

این روزها این رسانه ی نفاق افکن انگلیسی، تبلیغات وسیع و سازمان یافته ای را بر علیه هزاره ها به راه انداخته است.
طلوع، در این دسیسه خطرناک، پرچم گروه تروریستی و خونخوار داعش را با پرچم گروه ضد داعش فاطمیون، که عمدتا هزاره های افغانستانی است، در یک ردیف قرار داده و آن را به شدت بزرگ نمایی می کند.
این که این رسانه کثیف و انگلیسی، به دنبال چیست، الحمد لله همه می دانیم؛ اما یک نکته را می خواهم خدمت دوستان و مردم شریف افغانستان عرض کنم، آن اینکه؛ سالهاست مزدوران انگلیس خواسته اند، این کشور را به چند کشور ضعیف و کوچک تبدیل کنند، اما با هوشیاری تعداد زیادی از هموطنان عزیز و آزاده مان، تمام تیرهاشان به خطا رفته اند.

حالا نیز مطمینم با تدبیر و هوشیاری مردم عزتمند افغانستان، این تیر نیز به خطا خواهد رفت و مدیران مزدور تلویزیون طلوع، شرمنده تر از هر سگی، بدون آنکه استخوانی گیرشان بیایند، به لندن بر خواهد گشت و پاچه قوم آزاده هزاره را رها خواهد کرد.

نویسنده: محمد محمودی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟