جبهه بسیج ملی: « ۶ طالب را در شکردره کابل کشتیم»

  • انتشار: ۱۲ میزان ۱۴۰۲
  • سرویس:
  • شناسه مطلب: 155518

جبهه بسیج ملی با نشر خبرنامه ای از کشتن شش جنگجوی گروه طالبان در شکردره کابل از سوی نیروهایش خبر داد.

به نقل از اسپوتنیک؛ جبهه بسیج ملی با نشر خبرنامه در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: “عملیات سپر صحرا، نیروهای عملیاتی جبهه بسیج ملی شش تن از تروریستان طالب را در شکردره کابل کشتند”.
در ادامه این خبرنامه آمده است: “به سلسله آغاز عملیات نظامی جبهه بسیج ملی افغانستان تحت نام عملیات (سپر صحرا) بالای مراکز و پایگاه های گروه تروریستی طالبان از دو روز پیش در چندین ولایت های افغانستان آغاز گردیده است”.
این جبهه افزوده است: “نزدیکای ساعت ۶:۴۵ دقیقه دیشب مورخ ۱۱/۱۲ میزان ۱۴۰۲ هجری خورشیدی، نیروهای عملیاتی جبهه بسیج ملی، بالای یک محل تجمع تروریستان طالب در ولسوالی شکردره کابل در قریه کوه بچه تیر شده از منزل مولوی حسن، حملات راکتی انجام دادند، در نتیجه به تعداد شش تن از تروریستان طالب که باشندگان اصلی ولایت میدان وردک میباشند، در پی اصابت این راکت ها به جهنم واصل شدند”.

این جبهه خاطر نشان کرده است: “گفتنی است که نیروهای عملیاتی جبهه بسیج ملی در برابر گروه تروریستان طالب عملیات خود را تحت نام ( سپر صحرا ) آغاز نموده و تروریستان طالب که ناقضین حقوق بشر، دشمنان دین اسلام، دشمن علم و معرفت هستند و مردم افغانستان هستند، در هر کجایی از افغانستان از تیر رس نیروهای عملیاتی جبهه بسیج ملی افغانستان در امان نخواهد بودند”.

در پایان خبرنامه این جبهه آمده است: “در این عملیات به نیروهای ما آسیب نرسیده و به شکل مصعون دوباره به محلات امن خود برگشتند”.
پیش از این، این جبهه از کشته و زخمی کردن سه جنگجوی گروه طالبان در ولایت کندز خبر داده بود.
یادآوری می کنیم، که جبهه بسیج ملی می گوید، که بیشتر نیروهای این جبهه نیروهای پیشین دولت افغانستان است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟