تبلیغات فتنه انگیز

  • انتشار: ۳ ثور ۱۳۹۹
  • سرویس: اجتماعیدیدگاه
  • شناسه مطلب: 84023

حدود دو هفته‌است که این تبلیغات در تلویزیون طلوع و بدون کدام آدرس نشر می‌شود و به تازگی در تلویزیون یک هم پخش می‌گردد. چند روز قبل به طور ضمنی به این موضوع اشاره کردم اما واکنش‌ها زیاد جدی نبود.
بگذار تا به عنوان یک شهروند فرهنگی و مسؤل، بسیار صادقانه و دلسوزانه برای اتمام حجت نکات زیر را یادآوری کنم:

همه می‌دانیم که از چندسال به این‌سو پدیده‌ای زیر نام«داعش» در افغانستان اعلان موجودیت کرده و حتی حملات بسیار خونین و فجایع بزرگی را آفریده است اما چیزی بنام«فاطمیون» که فقط در جغرافیای سوریه موجودیت دارد، در افغانستان دیده نشده و نمی‌شود. آیا طرح این موضوع آن‌هم با چنان شیوه و ادبیات تبلیغاتی، به نوعی دلیل‌تراشی برای موجودیت داعش، زمینه سازی تقابل و توجیه فعالیت‌های آن نیست؟

من در پشت این تبلیغات مغرضانه و فتنه‌انگیز دست‌های کثیف استخبارات کشورهایی را می‌بینم که در صدد آشوب و جنگ مذهبی در افغانستان‌است تا از این طریق به اهداف بلندمدت خودش در منطقه نایل گردند.

من برای دولت افغانستان و حامیان خارجی‌اش، هیچ پیامی ندارم اما به مردم مظلوم و زجرکشیده افغانستان، سیاسیون دلسوز، شخصیت‌های علمی و فرهنگی شامل تمام اقوام و مذاهب، با صراحت تمام می‌گویم که گرفتار این دسیسه‌های شوم و ویرانگر نشوند.

به مردم خودم پیام واضح دارم که هوشیار و آماده باشند، متاسفانه دست‌های فتنه‌گر و آشوب طلب به شدت در صدد تطبیق نقشه‌های شوم و حتی زمینه سازی برای حذف همه جانبه ما به طور روزافزون در حال کار است و از سران و بزرگان مردم هزاره و شیعه می‌خواهم که از این بابت خود شان‌را آگاه بسازند و این مورد را پیگری نمایند.

سلمانعلی ارزگانی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟