افزایش شمار جان‌باختگان زمین‌لرزه جاپان به ۷۸ تن رسید

  • انتشار: ۱۴ جدی ۱۴۰۲
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 167063

۷۸ نفر در زمین لرزه‌های این منطقه جان خود را از دست داد‌ه‌ و بیش از ۳۰۰ نفر مصدوم شده‌اند.

سازمان هواشناسی جاپان اعلام کرد، شمار قربانیان زلزله های ولایت ایشیکاوا در غرب این کشور و سواحل شبه جزیره نوتو در این منطقه که در تاریخ اول و دوم ژانویه رخ داد به ۷۸ نفر افزایش یافت.

همچنین در این گزارش اعلام شد که دو زمین‌لرزه به شدت ۴٫۸ ریشتر در ساعت ۰۰:۳۶ بامداد ۴ ژانویه به وقت محلی و همچنین زلزله‌ای دیگر در ساعت ۰۴:۳۸ به بزرگی ۴٫۹ ریشتر در این منطقه رخ داده است.

۷۸ نفر در زمین لرزه‌های این منطقه جان خود را از دست داد‌ه‌ و بیش از ۳۰۰ نفر مصدوم شده‌اند. به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، سازمان هواشناسی جاپان اعلام کرد، شمار قربانیان زلزله های ولایت ایشیکاوا در غرب این کشور و سواحل شبه جزیره نوتو در این منطقه که در تاریخ اول و دوم ژانویه رخ داد به ۷۸ نفر افزایش یافت. همچنین در این گزارش اعلام شد که دو زمین‌لرزه به شدت ۴٫۸ ریشتر در ساعت ۰۰:۳۶ بامداد ۴ ژانویه به وقت محلی و همچنین زلزله‌ای دیگر در ساعت ۰۴:۳۸ به بزرگی ۴٫۹ ریشتر در این منطقه رخ داده است. فرمانداری ایشیکاوا اعلام کرد که ۷۸ نفر در زمین لرزه‌های این منطقه جان خود را از دست داد‌ه‌ و بیش از ۳۰۰ نفر مصدوم شده‌اند.فرمانداری ایشیکاوا اعلام کرد که ۷۸ نفر در زمین لرزه‌های این منطقه جان خود را از دست داد‌ه‌ و بیش از ۳۰۰ نفر مصدوم شده‌اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟