ادعای رسانه طالبان: « پاکستان مردم خود را به دست داعش می کشد!»

  • انتشار: ۹ میزان ۱۴۰۲
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 155079

پایگاه رسانه‌ای المرصاد مدعی شد پاکستان به منظور سرکوب خواسته‌های مردم، از گروه تروریستی داعش حمایت کرده و از آن برای پیشبرد اهداف سیاسی داخلی و منطقه‌ای خود استفاده می‌کند.

پایگاه رسانه‌ای اداره اطلاعات طالبان موسوم به «المرصاد» مدعی شده که پاکستان به‌طور مستقیم روی پروژه‌ رشد و تقویت داعش به‌عنوان یک سازمان «تروریستی نیابتی» در افغانستان و منطقه کار می‌کند.

این رسانه با انتشار گزارشی تحت عنوان «پاکستان مردم خود را به دست داعش می‌کُشد» نوشته است که خوارج داعشی در جنوب غربی پاکستان در منطقه بلوچستان بار دیگر جنایت علیه بشریت مرتکب شده‌اند.

در این گزارش آمده است:« کُشتن انسان بدون هدف از بزرگ‌ترین گناهان محسوب شده و همچنین هرکس به مردم اهانت کند، مردم را شکنجه کند و خون آن‌ها را بریزد، حتما مورد غضب خداوند قرار می‌گیرد.»

طبق این مطلب اطلاعات گروه طالبان اطلاعاتی مربوط به حمله‌های تروریستی از جمله حمله اخیر در بلوچستان، در اختیار سازمان اطلاعات پاکستان قرار داده؛ اما تاکنون دولت اسلام‌آباد به گزارش‌های آنان توجهی نکرده است.

نویسنده مطلب نوشت که دولت پاکستان مصمم به «تحقیر، محکوم و در نهایت کُشتار مردم» این کشور است تا بتواند به دست داعش مردم خود را سرکوب و مطیع و در راستای اهداف سیاسی از این گروه تروریستی استفاده کند.

این گزارش در حالی منتشر شده که پس از روی کار آمدن دوباره طالبان در افغانستان، میزان حملات گروه‌های تروریستی در پاکستان افزایش چشم‌گیری داشته و مقامات این کشور همواره تأکید کرده‌اند که طالبان از گروه‌های تروریستی از جمله تی تی پی حمایت می‌کند؛ ادعایی که همواره از سوی مقامات طالبان رد شده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟