۲۰ هزار پناهنده فلسطینی با حملات رژیم صهیونیستی به لبنان آواره شده‌اند

  • انتشار: ۱۵ میزان ۱۴۰۳
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 197014

سازمان ملل متحد اعلام کرد که ۲۰ هزار پناهنده فلسطینی در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه‌ها در لبنان آواره شده‌اند.

به نقل از روزنامه گاردین، آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در این باره تصریح کرد: با تشدید خشونت‌ها در لبنان، حدود ۲۰ هزار پناهنده فلسطینی در پی حملات هوایی اسرائیل به اردوگاه‌ها، به اجبار آواره شده‌اند.

این آژانس وابسته به سازمان ملل افزود که پناهگاه‌های اضطراری را برای بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ آواره از جمله پناهندگان فلسطینی، لبنانی و سوری فعال کرده است.

دوروتی کلاوس مدیر امور آنروا در لبنان اظهار داشت: ما هفته‌ها و ماه‌هاست که برای این وضعیت اضطراری آماده شده‌ایم.

ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه دوم ماه میزان حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت صحت لبنان، حملات رژیم اسرائیل تاکنون بیش از ۲ هزار شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود علیه بخش صحی لبنانی بامداد شنبه شفاخانه شهید «صلاح غندور» در جنوب لبنان را بمباران کردند.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده است؛ حزب الله از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال سرزمین های اشغالی را در دستورکار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟