حزب الله: پیکر شهید نصرالله در لبنان است

  • انتشار: ۱۶ میزان ۱۴۰۳
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 197062

محمود قماطی نائب رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان با تکذیب انتقال پیکر رهبر فقید حزب الله لبنان به عراق یا ایران، گفت: پیکر شهید نصرالله در لبنان است.

قماطی در برنامه «المحاید» تلویزیون عراق، افزود: سیدحسن نصرالله در وجدان مبارزان حضور دارد و به آنها قدرت می‌دهد.

وی اضافه کرد: مقاومت اسلامی لبنان همه تحرک‌های دشمن صهیونیستی را زیرنظر دارد و مبارزان مقاومت در دفاع از خاک لبنان و جلوگیری از ورود زمینی دشمن جانفشانی می‌کنند.

قماطی ادامه داد: دشمن در آستانه سالروز هفتم اکتبر (پانزدهم میزان) و از ترس ضربات مقاومت، بمباران لبنان و نوار غزه را افزایش داده است.

وی گفت: بانک اهداف دشمن به پایان رسیده و اکنون ساختمان‌های مسکونی را بمباران می‌کند و این نشانه وحشیگری و ورشکستگی دشمن است.

نائب رئیس شورای سیاسی حزب الله، افزود: صبر مقاومت در مقابل جنایت‌های دشمنی که همه مرزها را زیرپا گذاشته است، حد و مرزی دارد.

قماطی اضافه کرد: موشک‌های مقاومت هم کنون تا عمق ۱۵۰ کیلومتری سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار می‌دهد و مقاومت فقط به اهداف نظامی حمله می‌کند.

وی افزود: میلیون‌ها نیروی مقاومت در سراسر منطقه آماده مشارکت در جنگ هستند اما اکنون نیروهای موجود در میدان کافی هستند و می‌توانند به نبرد ادامه داده و پیروز شوند.

قماطی با تاکید براینکه نمی‌توان زیر آتش مذاکره کرد، گفت: راه حل‌های سیاسی پس از توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان مورد بررسی قرار خواهد گرفت اما دشمن به دنبال یک جنگ منطقه‌ای است.

وی اظهار کرد: قبل از عملیات طوفان الاقصی، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در منطقه در جریان بود و فلسطین در حال فراموش شدن بود، طوفان الاقصی به عنوان پاسخ طبیعی به سیاست‌های اشغالگران و سرکوب، کشتار، شکنجه و محرومیت از حقوق و آزادی و نیازهای اولیه زندگی آغاز شد.

نائب رئیس شورای سیاسی حزب الله گفت: بنیامین نتانیاهو آرزوی رهبری خاورمیانه را در سر می‌پروراند و از واشنگتن درخواست امکانات و سلاح برای شعله ور کردن یک جنگ منطقه کرد اما حکمت ضربات مقاومت، نقشه او را به شکست کشاند.

قماطی افزود: رژیم صهیونیستی به صورت روزانه از مقاومت ضربات دردناکی را دریافت می‌کند اما بر خسارت‌ها و تلفات خود سرپوش می‌گذارد و از انتشار آثار ضربات مقاومت به پایگاه‌های نظامی خود جلوگیری می‌کند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم ماه میزان به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ میزان ۱۴۰۳ منتشر شد شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تائید کرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟