انتظار ۱۲ ساعته بازیکنان فوتبال نایجریا در فرودگاه لیبیا؛ بازی دو کشور لغو شد

  • انتشار: ۲۳ میزان ۱۴۰۳
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 198225

ویلیام تروست اکونگ؛ کاپیتان تیم ملی نایجریا گفت که این اتفاق یکشنبه‌شب، ۱۴ اکتوبر رخ داد و تیمش برای ۱۲ ساعت در فرودگاه حبس ماند. او افزود که تیمش نمی‌تواند در دیدار روز سه‌شنبه مقابل لیبیا به میدان برود. به گفته او، اعضای تیم بدون دسترسی به غذا، نوشیدنی یا ارتباط تلفنی شرایط بسیار سختی در فرودگاه داشتند.

او همچنین گفت که تیم از دسترسی به هتل محروم شده و از دولت نایجریا خواست تا آن‌ها را نجات دهد. او وضعیت رخ داده برای این تیم را «شرم آور» توصیف کرد.

به گزارش وبسایت اتلتیک، تروست اکونگ گفت: «دوازده ساعت در یک فرودگاه متروکه در لیبیا پس از اینکه هواپیمای ما هنگام فرود تغییر مسیر داد سرگردان شدیم. دولت لیبیا فرود هواپیمای ما در بنغازی را بدون هیچ دلیلی لغو کرد».

به گفته او، مقام‌های لیبیا درهای فرودگاه را قفل کرده‌اند و تیم ملی فوتبال نایجریا را بدون ارتباط تلفنی، غذا و نوشیدنی رها کرده‌اند.

وی همچنین گفت: «تصمیم گرفته‌ایم که این بازی را انجام ندهیم. کنفدراسیون فوتبال آفریقا باید به این قضیه ورود پیدا کند. ما با این شرایط بازی نمی‌کنیم. چطور می‌توانیم از مسیر جاده به ورزشگاه برویم؟ با این شرایط هتل یا غذایی که به ما داده می شود چگونه خواهد بود؟»

در کنار تروست اکونگ، ویکتور بونیفس از بایرلورکوزن، ویلفرد اندیدی از لسترسیتی، برایت ساموئل از فنرباغچه نیز شرایط رخ داده را بسیار بد توصیف کردند.

نایجریا جمعه گذشته به لطف گل دیرهنگام فیسایو، لیبیا را شکست داد ولی بعد از بازی فیصل البدری؛ کاپیتان لیبیا از شرایط میزبانی نایجریا‌یی‌ها انتقاد کرده بود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟