۴ پیروزی برای تکواندو کاران افغانستان در رقابت های جام کیم اون‌یونگ

  • انتشار: ۱۲ اسد ۱۴۰۲
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 148245

رقابت‌های تکواندو جام کیم اون‌یونگ، صبح امروز در شهر «موجو» کوریای جنوبی آغاز شد و تکواندوکاران افغانستان به چهار پیروزی ارزشمند دست یافتند.

محسن رضایی در وزن ۵٨ (دو برد)، حکمت الله زین در ۶٨ و رامین امینی در وزن ۵۴ کیلوگرام توانستند برابر رقبا به برتری برسند.

تیم ملی تکواندوی افغانستان که با هشت ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده است، صبح امروز رقابت‌هایش را در سالن Taekwondowon شهر موجو آغاز کرد.

محسن رضایی در مسابقه اول با اقتدار تکواندوکار امریکا را شکست داد. او در مرحله بعدی نماینده کوریای جنوبی را مغلوب کرد و راهی نیمه‌نهایی شد تا مدال برنز خودش را قطعی کند. حریف بعدی محسن رضایی تکواندوکار استرالیایی است.

این تکواندوکار افغان که رنکینگ چهارم این تورنمنت است، در سال ٢٠٢١ توانسته بود به مقام قهرمانی آسیا برسد.

حکمت الله زین، دیگر ملی‌پوش افغانستان در وزن ۶٨ کیلوگرام امروز موفق شد در دو راوند حریف عراقی‌اش را با امتیاز کامل شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

در مسابقه دیگر رامین امینی در وزن ۵۴ کیلوگرام، برابر حریف کوریایی‌اش پیروز شد تا راهی نیمه‌نهایی شود.

مسابقات جام کیم اون‌یونگ، در سه بخش نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود. در پایان رقابت‌های این جام، تیم ملی تکواندوی افغانستان راهی شهر «چون چان» کوریا خواهد شد تا در رقابت‌های آزاد بین‌المللی تکواندو شرکت کند.

آخرین رویدادی که تیم ملی تکواندوی افغانستان در کوریای جنوبی در آن حضور خواهد داشت، فستیوال جهانی تکواندو در شهر گانگوون خواهد بود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟