گرم‌ترین شهرهای جهان در ۲۴ ساعت گذشته!

  • انتشار: ۲۹ جوزا ۱۴۰۳
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 185079

امروز سه‌شنبه سه شهر ایران و چندین شهر عراق بالاترین میانگین دما را در ۲۴ ساعت گذشته در جهان ثبت کردند.

 ایستگاه هواشناسی Placerville در ایالت کالیفرنیای امریکا، جدولی از ۱۵ منطقه و شهر در جهان را منتشر کرد که بالاترین دما را در ۲۴ ساعت گذشته داشته‌اند.

بر این اساس، شهر امیدیه در ایران با ۵۱ درجه سانتیگراد بالاترین دمای جهان را به خود اختصاص داده است و پس از آن عماره در عراق با ۵۰ درجه سانتیگراد در رتبه دوم قرار دارد و بعد از آن عرفات در عربستان با ۵۰ درجه سانتیگراد در رتبه سوم قرار دارد.

سپس به ترتیب شهر «ناصریه» عراق با دمای ۵۰ درجه سانتیگراد در رتبه چهارم، و شهر «البصره الحسین» عراق با دمای ۴۹.۵ درجه سانتیگراد در رتبه پنجم قرار گرفتند.

در ادامه همچنین شهر «کربلا» با دمای ۴۹.۵ درجه سانتیگراد در رده ششم قرار گرفت و شهر «آبادان» ایران با دمای ۴۹.۴ درجه سانتیگراد در رده هفتم قرار گرفت و پس از آن شهر «نجف‌» با دمای ۴۹.۲ درجه هشتم و شهر صافی آباد دزفول در ایران با دمای ۴۹.۱ درجه سانتیگراد نهم شدند.

منطقه «مینا» در عربستان با دمای ۴۹ درجه سانتیگراد در رتبه دهم، شهر «الفاو» عراق با دمای ۴۸.۹ درجه سانتیگراد در رتبه یازدهم، شهر «سماوه» در عراق با دمای ۴۸.۹ درجه سانتیگراد در رده دوازدهم، منطقه الرفاعی با ۴۸.۸ درجه سانتیگراد در مرتبه سیزدهم، منطقه فرودگاه بین المللی بصره با ۴۸.۷ درجه سانتیگراد در رتبه چهاردم ومنطقه البدره در عراق با ۴۸.۶ درجه سانتیگراد در مرتبه پانزدهمین شهر گرم جهان قرار گرفت.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟