پیروزی پر گل بارسلونا، منچستر سیتی و پاری سن ژرمن در برابر حریفانشان

  • انتشار: ۲۹ سنبله ۱۴۰۲
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 153669

در نخستین شب لیگ قهرمانان فوتبال اروپا، بارسلونا با پنج گول از سد رویال آنتورپ گذشت و پاری سن ژرمن با دو گول دورتموند را در خانه شکست داد و منچستر سیتی نیز با سه گول، کروینا زوزدا را از پیشرو برداشت. دیدارهای شب نخست لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه‌شب، ۱۹ سپتامبر، برگزار شد.

در دیدار بارسلونا در برابر آنتورپ که در نیوکمپ برگزار شد، ژائو فلیکس دو بار، روبرت لوندوفسکی و گاوی هر کدام یک بار گول‌زنی کردند و گول چهارم این دیدار روی اشتباه مدافع تیم مهمان به‌ثمر رسید.

در دیدار پارسن ژرمن در برابر دورتموند نیز امباپه و اشرف حکیمی گول‌زنی کردند تا پارسی‌ها نخستین بازی‌شان را در این لیگ با پیروزی آغاز کنند.

دیدار منچستر سیتی در برابر کروینا زوزدا سه بر یک پایان یافت.

در این دیدار عثمان بکری برای تیم مهمان نخست گول‌زنی کرد و در ادامه جولیان آلوارز دو بار و رودری نیز یک بار برای ستی‌زن‌ها گول‌زنی کرده‌اند.

همزمان با این دیدارها، سه دیدار دیگر نیز برگزار شده بود که شاختار دونتسک سه بر یک مغلوب پرتو شد و اتلتیکو مادرید یک بر صفر لاتزیو را شکست داد و همچنان فاینورد با دو گول در برابر سلتیک پیروز شد.

در ادامه این رقابت‌ها، قرار است امشب (چهارشنبه، ۲۰ سپتامبر) هشت دیدار دیگر نیز برگزار شود که مهم‌ترین آن رویارویی بایرن مونیخ با منچستر یونایتد در خانه میزبان خواهد بود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟