هشدار حزب‌الله به اسراییل: در امان نخواهید بود

  • انتشار: ۳۱ جوزا ۱۴۰۳
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 185200

سید حسن نصرالله؛ رهبر حزب‌الله لبنان درباره حملات رژیم اسراییل به لبنان هشدار داده و گفته: «در صورت حمله نظامی در امان نخواهید بود.»

سید حسن نصرالله؛ رهبر حزب‌الله لبنان، روز چهارشنبه، ۳۰ جوزا هشدار داد که در صورت حمله نظامی اسراییل به لبنان، «هیچ نقطه اسراییل» از حمله نیروهای آنان در امان نخواهد ماند.

سید حسن نصرالله در یک سخنرانی ویدئویی که چهارشنبه پخش شد، تاکید کرد که اگر اسراییل حمله کند، حزب‌الله به جنگ «نامحدود، بدون قاعده و بدون سقف» خواهد پرداخت.

او ضمن اعلام آمادگی نظامی نیروهای تحت امرش برای مقابله با اسرائیل، افزود که تهدیدها و هشدارهایی که در رسانه‌های اسرائیل درباره جنگ با لبنان پخش می‌شود، نمی‌تواند این گروه را بترساند.

رهبر حزب‌الله همچنین به قبرس هشدار داد که اگر این کشور فرودگاه‌های خود را به روی جنگنده‌های اسرائیلی برای استفاده علیه لبنان باز کند، با قبرس به عنوان «دشمن» برخورد خواهد کرد.

در همین حال، دانیل هاگاری؛ سخنگوی ارتش اسراییل در گفتگو با نشریه عربی العربیه گفته که «همه گزینه‌ها برای مقابله با حزب‌الله روی میز است».

پیشتر کابینه اسراییل طرح مقابله با حزب‌الله در صورت حمله آنان به اسرائیل را تایید کرد.

این در حالی است که با بالا گرفتن تنش‌ها میان مقام‌های اسرائیل و حزب‌الله لبنان، دوطرف در آستانه جنگ تمام عیار قرار گرفته‌اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟