نخستین مناظره ترمپ و هریس در فلادلفیا برگزار می‌شود

  • انتشار: ۲۰ سنبله ۱۴۰۳
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 193734

براساس گزارش رسانه‌های خارجی، شهر فلادلفیا در ایالت پنسیلوانیای امریکا برای نخستین مناظره تلویزیونی دونالد ترمپ، رییس‌ جمهور سابق از حزب جمهوری‌خواه و کامالا هریس، معاون رییس‌ جمهور کنونی از حزب دموکرات‌ آماده‌گی می‌گیرد.

خبرگزاری رویترز روز دوشنبه، ۹ سپتامبر، گزارش داده که این دو نامزد هرگز یک‌دیگر را تا کنون ملاقات نکرده‌اند، اما در یک مقطعی حساس مبارزات انتخاباتی با فاصله کمی از یک‌دیگر پشت تریبون‌های مرکز ملی قانون اساسی فلادلفیا خواهند ایستاد.

براساس گزارش، این مناظره ساعت ۹:۰۰ سه‌شنبه‌شب به وقت محلی و برای ۹۰ دقیقه به میزبانی شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی نیوز برگزار می‌شود.

پولیس فلادلفیا گفته که برای تظاهرات گروه‌های خشمگین طرفدار فلسطین مبنی بر حمایت همیشه‌گی هریس از اسراییل در این شهر آماده‌گی می‌گیرد.

رویترز نوشته که دموکرات‌ها برای پذیرایی از هریس پس از مناظره در هتلی گردهم جمع خواهند شد و برنامه‌های ترمپ پس از این مناظره هنوز همه‌گانی نشده است.

عملکرد ضعیف جو بایدن در مناظره ماه جون در برابر ترمپ باعث شد که دموکرات‌ها او را متقاعد کنند که از روند مبارزات انتخاباتی کناره‌گیری کند و کامالا هریس را اجازه دهد که به جایش نامزد شود.

پنسیلوانیا با ۱۹ رای الکترال، یکی از بزرگ‌ترین ایالت‌های میدان نبرد انتخاباتی است. اکثر کارشناسان به این باورند هر کسی‌که پنسیلوانیا را برنده شود، به کاخ سفید راه خواهد یافت.

انتخابات‌های گذشته امریکا نشان داده که دموکرات‌ها پنسیلوانیا را با ایجاد حاشیه‌های زیادی در فلادلفیا به‌دست آورده‌اند تا کمبودی‌های بسیاری از ایالت‌های دیگر را جبران کنند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟