راهیابی تیم ملی کریکت افغانستان به نیمه نهایی بازیهای آسیایی هانگژوی چین

  • انتشار: ۱۲ میزان ۱۴۰۲
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 155521

تیم ملی کریکت “الف” افغانستان، تیم سریلانکا را شکست داد و به نیمه نهایی بازیهای آسیایی هانگژوی چین راه یافت، این مسابقه صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ میزان) میان تیم‌های “الف” کریکت افغانستان و سریلانکا در شهر هانگژوی چین برگزار شده بود.

کریکت بورد افغانستان گزارش می دهد، این مسابقه صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ میزان) میان تیم‌های “الف” کریکت افغانستان و سریلانکا در شهر هانگژو چین برگزار شد که تیم افغانستان حریف قدرتمند‌اش را با تفاوت ۸ دوش شکست داد و به نیمه نهایی بازیهای آسیایی راه یافت.

در این مسابقه سریلانکا برنده قرعه شناخته شد و انتخاب بالینگ کرد که تیم افغانستان در ۱۸.۳ آور و با از دست دادن تمامی ویکت‌هایش ۱۱۷ دوش را برای حریف هدف تعیین کرد.

پیروزی این مسابقه که بسیار دشوار به نظر می‌رسید اما با توپ اندازی خوب قیس احمد و گلبدین نایب، افغانستان کنترل مسابقه را در دست گرفت و سریلانکا در ۱۹.۱ آور همه ویکت‌هایش را از دست داد و تیم افغانستان با تفاوت ۸ دوش برنده شد.

افغانستان مسابقه نیمه نهایی را به روز جمعه ۱۴ میزان مقابل تیم قدرتمند پاکستان برگزار می‌کند و در صورت پیروزی به فاینل راه خواهد یافت.

در همین حال تیم‌های کریکت بنگلادش و مالیزیا امروز چهارشنبه با هم مسابقه می‌دهند که برنده آن حریف هندوستان در نیمه نهایی خواهد شد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟