حمله مهاجم زن با چاقو در آلمان ۶ زخمی برجا گذاشت

  • انتشار: ۱۰ سنبله ۱۴۰۳
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 192717

مقام‌های پولیس آلمان می‌گویند در حمله یک زن آلمانی با چاقو به مسافران یک بس مسافربری در شهر زیگن در غرب این کشور ۶ نفر زخمی شده‌اند.

پولیس محلی این منطقه اعلام کرد که یک زن ۳۲ ساله روز جمعه، ۹ سنبله در بس حامل ۴۰ مسافر در مسیر یک جشنوارهٔ شهری اقدام به حمله کرده است.

بر اساس گزارش پولیس، این زن بازداشت شده و حال سه نفر از مجروحان که از ۱۶ تا ۳۰ سال هستند، وخیم است. پولیس آلمان همچنین اعلام کرد شواهدی مبنی بر حمله تروریستی یافت نشده است.

به نوشتهٔ رسانه آلمانی اشپیگل، این زن آلمانی مشکوک به بیماری روانی و استفاده از مواد مخدر است و به گفته شاهدان، او در زمان حمله به شدت گیج و مست به نظر می‌رسید.

این سومین حمله با چاقو در یک مکان عمومی در طول یک هفته گذشته در ایالت نوردراین وست‌فالن در غرب آلمان است.

در خونبارترین حمله روز دوم سنبله در یک جشنواره خیابانی در شهر زولینگن، سه تن کشته و هشت نفر زخمی شدند.

سه روز پس از این حمله اولاف شولتز؛ صدراعظم آلمان، در جریان بازدید از محل وقوع حمله وعده داد که دولتش شمار بیشتری از پناهجویان را اخراج خواهد کرد.

دولت آلمان روز جمعه، ۹ سنبله رسما اعلام کرد که ۲۸ پناهجوی افغانستانی دارای سابقه جرمی و مجرم سابقه‌دار را از این کشور اخراج کرده است.

این نخستین بار از زمان به قدرت رسیدنِ دوباره حکومت طالبان در افغانستان در تابستان سال ۲۰۲۱ است که برلین به اخراج عده‌ای از پناهجویان دست می‌زند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟