تیم کریکت زیر ۱۹ سال افغانستان بعد از شکست از هند فردا به مصاف نیپال خواهد رفت

  • انتشار: ۱۸ قوس ۱۴۰۲
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 163494

تیم ملی کریکت ۱۹ سال افغانستان نخستین مسابقه اش را در جام کریکت ۱۹ سال آسیا با شکست آغاز کرد و فردا به مصاف تیم نیپال خواهد رفت.

به گزارش شورای آسیایی کریکت، مسابقه میان تیم های افغانستان و هندوستان روز گذشته در استدیوم اکادمی شورای بین المللی کریکت در دوبی برگزار شد.

تیم هندوستان در نخست برندۀ قرعه شناخته شد و انتخاب توپ اندازی نمود، تیم افغانستان در۵۰ آور و با از دست دادن همۀ ویکت هایش، ۱۷۴ دوش را برای هندوستان هدف تعین کرد.

هندوستان هدف تعین شده را در ۳۷.۳ آور و با از دست دادن سه ویکت تکمیل کرد و افغانستان را با تفاوت هفت ویکت شکست داد.

در همین حال در مسابقه که به صورت همزمان میان تیم های پاکستان و نیپال برگزار شد، تیم پاکستان توانست که با تفاوت هفت ویکت نیپال را شکست بدهد، این تیم با این پیروزی در گروه الف صدر نشین شد، هندوستان جایگاه دوم جدول را بدست آورد و تیم های افغانستان و نیپال هرکدام با یک شکست سوم و چهارم هستند.

بازی بعدی افغانستان به تاریخ دهم دسمبر مقابل تیم نیپال برگزار میشود و آخرین بازی مرحلۀ گروهی افغانستان نیز به تاریخ ۱۲ دسمبر در برابر تیم پاکستان برگزار خواهد شد.

بازی فردا مقابل نیپال دومین بازی افغانستان در چهارچوب رقابت های جام آسیایی کریکت است که به میزبانی امارات متحده عربی برگزار می شود.

تیم های هند، افغانستان ، پاکستان ، سریلانکا ، بنگلادش ،امارات متحده عربی ،نیپال و جاپان در رقابت های جام آسیایی کریکت زیر ۱۹ سال حضور دارند.

افغانستان در گروه A با پاکستان ،هند و نیپال هم گروه است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟