تیم فوتبال لیورپول چهار بر سه تاتنهام را شکست داد

  • انتشار: ۱۰ ثور ۱۴۰۲
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 136632

تیم فوتبال لیورپول در هفته سی‌وچهارم لیگ برتر انگلستان، در مقابل تیم فوتبال تاتنهام به برتری چهار بر سه دست یافت.

دیدار این دو تیم یک‌شنبه‌شب، ۳۰ اپریل، در ورزشگاه آنفیلید برگزار شد.

لک‌لک‌ها در نیمه نخست این دیدار شروع طوفانی داشتند و در ۱۵ دقیقه نخست، سه بار دروازه تیم مهمان را باز کردند.

در این نیمه کرتیس جونز، لویس دیاز و محمد‌صلاح برای لیورپول میزبان گول‌زنی کردند.

بازیکنان تاتنهام که این روزها حال و روزگار خوشی ندارند و در سه بازی اخیر خود حتا یک پیروزی هم کسب نکرده بودند، در این دیدار نیز در حسرت کسب حداقل یک تساوی ماندند.

کرتیس جونز، لویس دیاز و محمد‌صلاح برای لیورپول میزبان گول‌زنی کردند.

در حالی که هری کین، سون هیونگ مین و ریچارلیسون سه گول خورده را جبران کرده بودند، دیوگو جوتا، بازیکن لیورپول، تیر خلاص را بر دروازه فریزر فورستر زد تا تیم مهمان نتواند حداقل یک امتیاز از این بازی کسب کند.

شاگردان یورگن کلوپ با این پیروزی در رده پنجم بلندتر از حریف امشب‌شان قرار می‌گیرند و تاتنهام به رده ششم جدول سقوط می‌کند.

لک‌لک‌های لندن در حال حاضر سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را از دست داده‌اند و این تیم هفت امتیاز با تیم چهارم جدول (من یونایتد) فاصله دارد.

لیگ برتر مثل فصل‌های گذشته، هر قدر به آخر فصل نزدیک می‌شود، رقابت بر سر قهرمانی و به دست‌ آوردن سهمیه لیگ قهرمانان جذاب‌تر از هر لیگ فوتبال دنبال می‌شود.

اکنون که چهار بازی به آخر فصل باقی مانده است، من سیتی با پیروزی دو بر یک در برابر فولهام، پس از ۳۴ هفته، در صدر جدول قرار گرفته و منتظر بازی فردا‌شب آرسنال در مقابل چلسی است.

توپچی‌ها فردا‌شب فرصت دارند تا دوباره صدر جدول لیگ برتر را به دست بیاورند، اما این تنها در صورت پیروزی ممکن است. حتا یک تساوی هم کارساز نیست.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟