افزایش قربانیان جنگ غزه به ۴۱ هزار و ۸۴ شهید و بیش از ۹۵ هزار زخمی

  • انتشار: ۲۱ سنبله ۱۴۰۳
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 193907

وزارت صحت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۴۱ هزار و ۸۴ شهید و ۹۵ هزار و ۲۹ زخمی افزایش یافته است و تنها در ۲۴ ساعت گذشته، رژیم اشغالگر، مرتکب چهار مورد قتل عام فلسطینی‌ها و شهادت دهها تن شده است.

به نقل از المیادین، وزارت صحت فلسطین در غزه تأکید کرد رژیم اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار مورد قتل عام فلسطینی‌ها شد که در نتیجه آن ۶۴ تن شهید و ۱۰۴ تن دیگر زخمی شدند.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد بر اثر بمباران مکتب الجاعونی وابسته به آنروا در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه که به پناهگاه آوارگان فلسطینی تبدیل شده بود، ۱۳ آواره شهید و شمار دیگری زخمی شدند.

«محمود بصل» سخنگوی دفاع مدنی نوار غزه در این باره اعلام کرد: رژیم صهیونیستی برای پنجمین بار، مکتب الجاعونی را بدون هرگونه هشدار قبلی هدف قرار داد.

محمود بصل با اشاره به اینکه بیش از پنج هزار آواره در این مکتب زندگی می‌کنند افزود: پیش بینی می شود شمار قربانیان این جنایت صهیونیست ها افزایش یابد.

سخنگوی دفاع مدنی نوار غزه تصریح کرد: هنوز شماری از قربانیان این حمله در زیر آوار هستند.

محمود بصل با اشاره به شمار بالای زخمی‌های این حمله گفت: هواپیماهای بدون سرنشین اشغالگران، به صورت عمدی غیر نظامیان را بمباران می‌کنند.

در همین راستا، خبرگزاری فلسطینی شهاب گزارش داد هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی اطراف مکتب عین جالوت در مرکز محله الزیتون در جنوب شرق شهر غزه را بمباران کردند.

اشغالگران همچنین خیابان السکه در شرق محله الزیتون را هدف آتش توپخانه قرار دادند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟